Peter Sandtner má práci, kterou mu může závidět ledakterý filmový fanoušek. Hollywoodská filmová studia si ho zvou na uzavřená promítání svých nejnovějších filmů, a to pár měsíců před jejich oficiálním uvedením do kin. 24letý slovenský absolvent informatiky na brněnské Masarykově univerzitě stojí za americkým start-upem Operam, který se ve svém byznyse bez sledování filmových novinek neobejde. Analýzou chování lidí na internetu totiž americkým studiím radí, jak správně nastavit marketingovou kampaň, která uvedení jejich filmů předchází.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se