Prima, druhá největší komerční televize v Česku, zvyšuje na příští rok ceny reklamního prostoru na svých kanálech v průměru o deset procent. Reaguje tím na rostoucí poptávku zadavatelů reklamy - prodejců spotřebního zboží, potravin nebo internetových obchodů, kterým se daří v době silného hospodářského růstu.

Navýšení oznámil ve středu na setkání s novináři Ladislav Dianiška, obchodní ředitel Media Clubu, divize, která pro skupinu prodává reklamu. Prima bude také více uplatňovat některé příplatky, například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku či pokud se propojí s dalším klientem ve spotu a podobně.

"Nedá se říci, že by stávající inzerenti výrazně navyšovali svoje investice do reklamy, ale nacházejí se noví inzerenti. Nedá se ani říci, že to jsou hlavně zahraniční inzerenti nebo čeští - je to podle mne spíš taková směs," řekl Dianiška. Ředitel Media Clubu také řekl, že částí nových inzerentů jsou například internetové obchody, které v minulosti spíš začínaly s on-line a rádiovou reklamou.

Za letošní rok bude mít podle manažerů Primy skupina asi sedmiprocentní nárůst prodaných ratingových bodů sledovanosti, takzvaných GRPs.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se