reklama

UniCredit Bank měla více komunikovat, ticho problémy neléčí, říká marketingový expert o výpadku systému

Rozhovor
  • Pokud společnost plánuje modernizaci, měla by se podle marketingového a reklamního experta Viléma Rubeše připravit na krizovou komunikaci. Problémy totiž prý přijdou skoro vždy.
  • V případě, že nastane problém, by měly firmy vydat oficiální prohlášení dřív, než se o problém začnou zajímat média.
  • Komunikaci UniCredit Bank Rubeš hodnotí jako velmi pasivní.
UniCredit Bank měla vydat prohlášení dříve, než se problémem se systémem začala zabývat média, tvrdí expert na PR a marketing Vilém Rubeš – Ilustrační foto. UniCredit Bank měla vydat prohlášení dříve, než se problémem se systémem začala zabývat média, tvrdí expert na PR a marketing Vilém Rubeš – Ilustrační foto. Foto: HN - Lukáš Bíba

Bance UniCredit se ve středu odpoledne povedlo po pěti dnech obnovit internetové bankovnictví. Některým klientům ale stále nesedí zůstatky účtu nebo historie odchozích plateb.  

On-line a mobilní bankovnictví zůstalo ochromené po plánované modernizaci vnitřních systémů, kterou banka provedla minulý víkend. Přístup ke svým účtům nakonec ale neměli klienti pět dní.

Při výpadku banka zákazníkům nabízela možnost využít k provedení plateb kamenné pobočky. Vyzvala je k tomu SMS zprávou, ve které se za nepříjemnosti také omluvila.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Klára Čeperová
Přeposlat
Diskuse

Centrální banka vyslala bankám jasný signál: Nemusí být vždy dobře jako dnes, chystejte se i na horší časy

Budějovický Budvar i Lesy ČR zůstanou státu, budeme bojovat o lepší dotace v Evropě, říká nový ministr zemědělství

Poslanci oddalují rozhodnutí o vydání Babiše a Faltýnka. Podle opozice jednají zákonodárci ANO účelově ve prospěch svého šéfa

Světlíkovy Vítkovice Gearworks získají firmy podnikatelů Beljajeva a Ulčáka. Zaplatí za ně 80 milionů

Slováci navigují svět: Bratislavská společnost Sygic pomáhá statisícům kamionů a dodávek doručovat vánoční dárky

reklama