reklama

Volvo i s novými a dražšími modely v Česku výrazně roste. Značka by mohla poprvé prodat přes dva tisíce aut

Čtěte více: automobilový trh | SUV | Volvo | auto
  • Automobilka má sedm let čínského vlastníka, zákazníci zůstávají.
  • Nové modely jsou dražší než jejich předchůdci, i o stovky tisíc.
  • Firma chce v showroomech prodávat více ojetin.
jarvis_59dd0e91498e2987e1950628.jpeg Nová XC60: Nejprodávanější Volvo v Česku přišlo v nové generaci. Ta je výrazně dražší než předchůdce. Foto: Reuters

Letos poprvé v historii očekává Volvo v Česku prodej více než 2000 osobních aut. Za prvních devět měsíců roku bylo zaregistrováno 1485 Volv, o osm procent více než za stejné období loňského roku. Po očištění o krátkodobé registrace na export jde o růst dokonce o 15 procent.

"Letos bychom zvládli prodat i 2500 vozů, bohužel nás stále omezují kapacity," říká šéfka českého zastoupení švédské značky Šárka Fuchsová. Firma čeká na dokončení nového výrobního závodu v USA. Než se příští rok otevře, jsou dodávky na jednotlivé trhy včetně českého omezené.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Roman Šitner
Přeposlat
Diskuse

Souboj o 200 miliard za dostavbu Dukovan se rozjíždí. Pokud má nový reaktor vyrůst včas, musí ČEZ začít s výběrem dodavatele už na jaře

Díky chybě v programu by mobily mohly mít dvojnásobně delší výdrž baterie než nyní, tvrdí student z Brna. Vyhrál soutěž IT diplomek

Až do dubna jsme vyprodaní, říká majitel výrobce zemědělských strojů Farmet. Firmě se daří v Rusku i ve Spojených státech

Stovky typů notebooků od HP obsahovaly špionský software. Mohly tak sledovat vše, co jejich majitelé napíší, včetně hesel

Střed Evropy Martina Ehla: Soft power slábne. V novém informačním prostoru mají autoritářské režimy náskok před demokraciemi

reklama