reklama

Volební deník Petra Honzejka, díl sedmý: Jak Babiš balí voliče na lítost, co všechno stahují piráti a kdo vede v soutěži o nejhloupější billboard

Názory
  • Andrej Babiš se tváří, že je slabší, než je - a je to chytrá taktika.
  • Piráti jdou po protestních voličích a zřejmě se nezastaví před ničím.
  • Nejujetější billboard má zatím ústecká ČSSD.
Komentátor HN Petr Honzejk. Komentátor HN Petr Honzejk. Foto: HN - Matej Slávik

Andrej Babiš přišel se zajímavým tvrzením. Jeho ANO prý v poslední době ztrácí voliče a agentury, které odhadují zisk kolem 30 procent, se prý pletou. "Třicet procent nevím, kde vzala ta agentura. My máme podstatně míň. Máme kolem 22, 24 procent, si myslíme my," prohlásil Babiš v rozhovoru pro Novinky.cz.

Copak se děje? Proč ta náhlá skromnost? Či snad pán Čapího hnízda propadl defétismu? Kdepak. Je to jen ukázka chytré a kreativní práce s daty.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Honzejk
Přeposlat
Diskuse

Centrální banka vyslala bankám jasný signál: Nemusí být vždy dobře jako dnes, chystejte se i na horší časy

Budějovický Budvar i Lesy ČR zůstanou státu, budeme bojovat o lepší dotace v Evropě, říká nový ministr zemědělství

Poslanci oddalují rozhodnutí o vydání Babiše a Faltýnka. Podle opozice jednají zákonodárci ANO účelově ve prospěch svého šéfa

Světlíkovy Vítkovice Gearworks získají firmy podnikatelů Beljajeva a Ulčáka. Zaplatí za ně 80 milionů

Slováci navigují svět: Bratislavská společnost Sygic pomáhá statisícům kamionů a dodávek doručovat vánoční dárky

reklama