- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Na autosalonu ve Frankfurtu budou chybět velké značky. Ukazují se raději na menších akcích
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Značky Tesla, Volvo, Nissan, Mitsubishi nebo Fiat na letošním autosalonu ve Frankfurtu nepotkáte.
Přitom právě německá výstava patří vůbec k největším a nejnavštěvovanějším na světě. Pro výrobce je ale účast na akci spojena s velkými náklady, a tak se rozmýšlejí, zda není vhodnější investovat do jiných aktivit.
Sexy dívky na kapotách naleštěných aut už zákazníky jen tak nenalákají, shodují se experti.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: automobilový průmysl
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Komentář Martina Lobotky
Elektromobilita v Česku: Jsme země zpátečníků, nebo jsme „jen“ země chudá?
27. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Tesla zdražila svoje nejprodávanější auto. Pro Čechy má ale i dobré zprávy
25. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: automobilový průmysl
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Komentář Martina Lobotky
Elektromobilita v Česku: Jsme země zpátečníků, nebo jsme „jen“ země chudá?
27. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Tesla zdražila svoje nejprodávanější auto. Pro Čechy má ale i dobré zprávy
25. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
NEKROLOG
Zvedni se a jdi dál. Metoda světově uznávaného profesora Ervína Adama fungovala v koncentráku, v emigraci i při hurikánu
Ve 101 letech zemřel vězeň Osvětimi a významný česko-americký epidemiolog Ervín Adam. Přispěl k výzkumu rakoviny i vymýcení dětské obrny.
25. 3. 2024 ▪ 7 min. čtení
V 90 letech zemřel nobelista Daniel Kahneman. Psycholog, který ekonomii vrátil člověčinu
Nestává se často, aby Nobelovu cenu za ekonomii získal psycholog. Ve středu zesnulému Danielu Kahnemanovi se to podařilo. A nebýt předčasného...
29. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Dvě zimy a dost. Katastrofické odhady cen plynu jsou snad minulostí
S příchodem jarního počasí nám skončila zimní sezona a týká se to i plynových zásobníků. Od tohoto týdne nám bude plyn v zásobnících přibývat. A...
28. 3. 2024 ▪ 2 min. čtení