reklama

Na mateřské začala šít kabelky a vybudovala firmu Dara Bags s dvacetimilionovým obratem

Byznys pro radost
Čtěte více: textil | design | Ostrava | Živnostník roku | kabelka
  • Darina Ermisová si na mateřské ušila kabelku pro sebe. Zájem okolí ji motivoval k rozjezdu firmy.
  • Po osmi letech vyrábí dvě desítky švadlen sto kabelek denně.
  • Ermisová by chtěla se svou značkou Dara Bags prorazit i v cizině. Dosavadní pokusy ale zatím nevyšly.
jarvis_598ca8ad498e27acf78318b9.jpeg Pod značkou Dara Bags jsou k dostání kabelky různých velikostí, tvarů, barev a vzorů. Majitelka značky Darina Ermisová zaměstnává v ostravské výrobě dvě desítky švadlen. Foto: HN – Jiří Zerzoň

Ošuntělá přízemní budova na jednom z ostravských sídlišť rozhodně nebudí dojem, že tu vzniká něco výjimečného. Právě tady ale dvě desítky švadlen kompletují pro značku Dara Bags stále oblíbenější kabelky. Firma by se brzy mohla stěhovat. "Jsme tu v nájmu, vlastní budova by nás posunula dál. Momentálně hledám vhodný pozemek," říká Darina Ermisová, která za Dara Bags stojí.

Po porodu druhého dítěte se před pár dny znovu zapojila do řízení firmy. Když byla před devíti lety na mateřské se svým prvním dítětem, příběh úspěšné značky českých kabelek začal.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Michal Šenk
Přeposlat
Diskuse

Šokuje mě, když vidím lidi pracující ve fabrikách za 16 tisíc. Pro mnohé se toho od socialismu moc nezměnilo, říká Zaorálek

Koruna je tam, kde byla před intervencemi. Posilování ale může zarazit úspěch Okamury a komunistů

Vlk z Wall Street míří do Česka. Dravý byznysmen bude v Praze radit podnikatelům, jak dosáhnout větších obratů

Vejce rychle podražují, do Vánoc může jedno stát přes pět korun. Chybí nosnice, tvrdí drůbežáři

Český obraz Evropské unie utvářejí především Zeman, Babiš a Klaus, ukázal průzkum. Na evropský projekt mají podobný názor

reklama