reklama

Jak obout mileniály: Pro mladou generaci jsme vyrobili americké tenisky, říká marketingový ředitel Bati

Pracovní oběd
  • "Když prodáváte boty, prodáváte z velké části emoce a ty se dají ovlivnit," říká Ondřej Cedidla.
  • S marketingovým ředitelem firmy Baťa pro Česko a Slovensko jsme poobědvali v pražské Podolce.
jarvis_598c4ef5498e27acf72e467f.jpeg Ondřej Cedidla, marketingový ředitel firmy Baťa pro Česko a Slovensko Foto: Libor Fojtík

Dnes je třetího srpna? Tak to je přesně rok, co jsem nastoupil k Baťovi," říká Ondřej Cedidla. U obuvnické společnosti šéfuje marketingu pro český a slovenský trh a má spoustu práce. Se svým týmem se snaží značku Baťa v povědomí zákazníků nebo spíš zákaznic oprášit a k silné historii rodinné firmy dodat i silnou současnost. "Baťovská image je spíš konzervativní společenská obuv, lodička nebo polobotka do práce. Přitom nabízíme širokou škálu bot na sport nebo pro volný čas. Jenže v těchto kategoriích nebýváme u klientů volbou číslo jedna. To chceme změnit."

Pracovní oběd s Ondřejem Cedidlou, marketingovým ředitelem firmy Baťa pro Česko a Slovensko

S Ondřejem Cedidlou se setkáváme v pražské restauraci Podolka, v té původní, na nábřeží u řeky, nikoliv v karlínské odnoži. Právě v Podolí manažer donedávna i s rodinou bydlel. Nabídku restaurace má proto v malíku "Výborně tu připravují burgery. Doporučuji jehněčí s bramboro-mrkvovou kaší. Vizuálně to sice není žádný zázrak, ale chutná výtečně." Nechám se nalákat, zatímco můj spolustolovník zvolí lehčí pokrm − steak z červené řepy s pečenými batáty. K tomu si objedná decku zemitějšího merlotu, já zůstanu u svěží frankovky rosé.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Tereza Hromádková
Přeposlat
Diskuse

Akcie pražské burzy jsou na tom nejlépe od krize. Optimistické jsou i předpovědi na příští rok

Velký přehled mezd: Nejvíc přidáno letos dostali řidiči nebo prodavačky. Nejrychleji rostou výplaty na Plzeňsku

Umění je dobrá životní pojistka, říká Mária Gálová, ředitelka české pobočky aukčního domu Dorotheum

Už není kde brát lidi. Firmy v Česku proto experimentují s roboty, investice se vrátí za 195 dní

Dubajská Airshow skončila, aerolinky si objednaly letadla za více než 100 miliard dolarů

reklama