Česká republika se připravuje na rozmach elektromobility. Škoda Auto má v plánu do roku 2025 vyrábět čtvrtinu aut s elektrickým pohonem a další automobilky jsou na tom podobně. Do výzkumu a vývoje v oblasti elektromobility investují všichni.

Bod zlomu
Jenže oproti autům se spalovacím motorem je pořizovací cena elektromobilů stále velmi vysoká, nehledě na značně omezenou životnost baterie. Zatím. Samozřejmě to brzy může být jinak. Vývoj v této oblasti je prioritou nejen automobilek, ale i vlád. Ta česká například hodlá do roku 2020 postavit 1200 dobíjecích stanic za 1 miliardu Kč. Má cenu si v tomto „bodu zlomu“ pořizovat elektromobil, který může být za dva roky zastaralý?

Jak to funguje?
Proč si ho ale kupovat, když ho můžete jen používat? S novou službou Zelený řidič nabývá pojem operativní leasing elektromobilu úplně jiný rozměr. Služba totiž garantuje, že vám váš elektromobil vymění pokaždé, když se na trhu objeví novější model. Řidičům tedy služba poskytuje jistotu, že budou držet krok s dobou. Vyberete si z nabídky šesti typů vozů, které Zelený řidič nabízí, a užíváte ho tak dlouho, než bude k mání ještě o něco lepší model. Pak vám ho služba zdarma vymění. A ještě jste šetrní k přírodě.

Dilema? Vyřešeno!
Pokud patříte k těm, kteří stále váhají, zda přejít z benzínu či nafty na elektřinu, Zelený řidič řeší vaše dilema. S ním totiž odpadají starosti okolo nákupu nového vozu, v ceně zeleného leasingu je pak pojištění i servis. A hlavně už vás nemusí užírat, že jste možná zaplatili za něco, co bude příští rok k dispozici v mnohem lepší verzi. Více informací na www.zelenyridic.cz

Text nevyjadřuje názor redakce