reklama

Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai

jarvis_57c6c6bd498e0b05886d2eae.jpeg Škoda Octavia RS 2013 Foto: Škoda Auto

Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů Kč. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.

Na třetím místě v segmentu osobních aut skončil Volkswagen s objemem inzerce 205 milionů korun. To je o sedm procent meziročně více. Na dalších místech skončily značky Kia a Renault.

Pořadí Firemní značka 1. pololetí 2016 1. pololetí 2017 Změna
1. Škoda 196 886 000 Kč 422 339 000 Kč 115 %
2. Hyundai 246 496 000 Kč 341 898 000 Kč 39 %
3. Volkswagen 191 729 000 Kč 205 170 000 Kč 7 %
4. KIA 120 324 000 Kč 188 327 000 Kč 57 %
5. Renault 135 143 000 Kč 152 739 000 Kč 13 %
6. Ford 79 761 000 Kč 150 300 000 Kč 88 %
7. Nissan 81 642 000 Kč 149 226 000 Kč 83 %
8. Toyota 79 483 000 Kč 106 255 000 Kč 34 %
9. Peugeot 80 941 000 Kč 99 150 000 Kč 22 %
10. Opel 99 390 000 Kč 90 650 000 Kč -9 %

Hodnoty zahrnují inzerci daných značek pouze v segmentu osobních automobilů.
Internet zahrnuje reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring.

V preferencích internetových uživatelů vede Škoda. Nejen, že alespoň jedno auto této značky vlastní podle průzkumu Nielsen Admosphere 29 procent lidí, což je nejvíce, ale obdobný počet dotázaných (27 procent) ji považuje za nejlepší.

"Tento výsledek se dá vysvětlit zejména dlouhodobě kladným vztahem lidí k této tradiční české značce," uvedla mluvčí Admosphere Eliška Morochovičová.

Na druhém místě skončil Renault, který vlastní šest procent lidí. Kolem pěti procent internetových uživatelů má doma vozy Volkswagen nebo Ford.

Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.

ČTK
Přeposlat
Diskuse
reklama

Číňanům nejde o byznys, ale o evropské technologie a vliv. Česko by mělo jejich investice kontrolovat, varuje část senátorů

ANO bude mít předsedy sedmi výborů, Demokratický blok čtyř, dohodly se strany. Kontrolní výbor připadne opozici

Zeman nám sdělil, že ve státních médiích pracují šílenci a ruské vedení to vlastně nepopírá, píše ruský tisk

Odboráři ve Škodě hrozí největší stávkou v historii Česka, zastavit výrobu by mohli až na tři týdny

Rusnok připustil možné oslabení nezávislosti ČNB. Na určování výše inflace by se podle něj mohli podílet politici

reklama