reklama

Zakladatel Liftaga Ondřej Krátký: Nechceme být průtokovým ohřívačem amatérských šoférů

Pracovní oběd
Čtěte více: pracovní oběd | jídlo | osobnosti | taxi | tipy
  • Pro lidi, jejichž životy se odvíjejí ve světě mobilních aplikací, Ondřej Krátký spoluzaložil a spravuje taxislužbu Liftago.
  • Neplést s Uberem.
  • "Máme jiné hodnoty," tvrdí podnikatel.
Spoluzakladatel Liftaga Ondřej Krátký Spoluzakladatel Liftaga Ondřej Krátký Foto: HN - Lukáš Bíba

Ondřej Krátký prý jezdí po Praze častěji tramvajemi než taxíky, pro něž pomohl přivést na svět aplikaci Liftago. Do restaurace La Bottega Linka kousek od pražského Masarykova nádraží přišel pěšky, protože to má ze své kanceláře jen asi 200 metrů. Tento poměrně nový podnik s italskou kuchyní v prostorách, kde dřív sídlilo známé lahůdkářství, už jednou navštívil a zaujala jej "jednoduchá" jídla, která zde servírují. "Právě na takových poznáte, jestli jsou kvalitní. Nemám rád přezdobené a načančané věci," říká.

Obědváme v den, kdy noviny hlásí odstoupení šéfa firmy Uber Travise Kalanicka. Lidem, kteří stále dávají přednost klasickému objednávání taxislužby, často rozdíl mezi aplikacemi Liftago, Uber či Taxify splývá v jeden virtuální šum, ale 32letý Ondřej Krátký prohlašuje, že jejich zlepšovák už aktivně využívá 160 tisíc zákazníků a podnik má "úplně jiné hodnoty" než proslulejší Uber. "Ať už jde o respekt k pravidlům, ale hlavně k řidičům. Chceme pro ně udržitelný byznys, a ne být průtokovým ohřívačem pro amatérské šoféry," zdůrazňuje absolvent Vysoké školy ekonomické.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Vladimír Ševela
Přeposlat
Diskuse

Češi znovu staví pivovary ve světě. O tuzemské pivo, suroviny i sládky je ve světě zájem, export je rekordní

Zeman nám sdělil, že ve státních médiích pracují šílenci a ruské vedení to vlastně nepopírá, píše ruský tisk

ANO bude mít předsedy sedmi výborů, Demokratický blok čtyř, dohodly se strany. Kontrolní výbor připadne opozici

Odboráři ve Škodě hrozí největší stávkou v historii Česka, zastavit výrobu by mohli až na tři týdny

Číňanům nejde o byznys, ale o evropské technologie a vliv. Česko by mělo jejich investice kontrolovat, varuje část senátorů

reklama