reklama

Kdo je větší SUVerén? Suzuki posílá právníky na Kiu kvůli reklamní kampani

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia. Příčinou je aktuální kampaň značky Kia, která propaguje "SUVerénně nejlepší nabídku" v podobě výkupního bonusu za staré auto. Jenže slovo "SUVerén" má reklamní agentura Moto od roku 2006 zapsané jako ochrannou známku a dlouhodobě ho používá v kampaních na automobily Suzuki. Naposledy se tak stalo v listopadu loňského roku.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat

Ves porazila stát v přelomovém sporu o daň. Hrozí, že finanční správa bude muset vracet až desítky milionů

Sobotka chystá nečekaný tah: Česká vláda se plánuje více připoutat k eurozóně

Španělský obchodník natočil vpád vojsk Varšavské smlouvy do Prahy. Záznamy se teď do města vrací

Miliardáři na podpoře. Jaké dotace čerpají firmy nejbohatších Čechů?

Remek chce domů: Šéf ambasády v Moskvě předčasně končí, stýská se mu

reklama