reklama

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Jim Stengel, americký manažer, akademik, řečník a spisovatel Jim Stengel, americký manažer, akademik, řečník a spisovatel Foto: Libor Fojtík

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky, řekl pro MAM předloni manažer Jim Stengel, který řídil českou pobočku Procter & Gamble. Do Česka se vrátil po dvaceti letech kvůli konferenci Brand Management. V Praze tehdy strávil i s manželkou několik dnů. Automaticky se šel podívat do Teska, aby zjistil, které značky z jeho éry jsou doteď na trhu.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat

Inkluze pomáhá i nadaným dětem. Nemusí čekat na pedagogicko-psychologickou poradnu, učitelé je odhalí díky testům

Americké trhy mají za sebou rekordní sérii. Finančníci očekávají "soudný den"

Desítky politických stran porušují zákon, odhalil nový úřad. Nedodávají například informace k transparentním účtům

Musíme najít způsob, jak se s umělou inteligencí spojit, říká její vývojář Marek Rosa

Drahoš se stal třetím oficiálním kandidátem na prezidenta, nasbíral již více než 78 tisíc podpisů

reklama