reklama

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Jim Stengel, americký manažer, akademik, řečník a spisovatel Jim Stengel, americký manažer, akademik, řečník a spisovatel Foto: Libor Fojtík

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky, řekl pro MAM předloni manažer Jim Stengel, který řídil českou pobočku Procter & Gamble. Do Česka se vrátil po dvaceti letech kvůli konferenci Brand Management. V Praze tehdy strávil i s manželkou několik dnů. Automaticky se šel podívat do Teska, aby zjistil, které značky z jeho éry jsou doteď na trhu.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat
Diskuse

Babiš ani neví, kde Kostelec je, jinak by to tak nenechal, říkají místní. Volit budou ANO, i když na práci v masně Agrofertu si stěžují

Češi umí rozjíždět "byznys z vesmíru". Dostávají kosmické technologie do běžného života, říká manažer Evropské vesmírné agentury

Bělobrádek lidovce vytáhl ze dna. Pokud teď strana nezíská víc než 6,78 procenta, dá svou funkci k dispozici

Telička chce ovlivnit volbu prezidenta, půjde proti Zemanovi. Škodí naší společnosti a mává s naší zemí směrem na východ, říká

Ve volbách jde o to, jestli Čechům zůstane svoboda, říká šéf TOP 09 Kalousek. S kým by šel do koalice proti Babišovi? Odpovídal on-line čtenářům

reklama