reklama

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Jim Stengel, americký manažer, akademik, řečník a spisovatel Jim Stengel, americký manažer, akademik, řečník a spisovatel Foto: Libor Fojtík

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky, řekl pro MAM předloni manažer Jim Stengel, který řídil českou pobočku Procter & Gamble. Do Česka se vrátil po dvaceti letech kvůli konferenci Brand Management. V Praze tehdy strávil i s manželkou několik dnů. Automaticky se šel podívat do Teska, aby zjistil, které značky z jeho éry jsou doteď na trhu.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat
Diskuse

Češka je mezi nejvlivnějšími Evropany. Europoslankyně Sehnalová už šest let bojuje proti dvojí kvalitě potravin

Díky chybě v programu by mobily mohly mít dvojnásobně delší výdrž baterie než nyní, tvrdí student z Brna. Vyhrál soutěž IT diplomek

Téma lithium otevřela dezinformační média, na sociálních sítích s ním bodovali Babiš a Okamura. Po volbách utichlo

Jízda bitcoinu má znaky bubliny. Investoři mu ale věří a cenu žene vzhůru i přebytek hotovosti, který nemají kam umístit

Severní Korea se bojí námořní blokády ze strany USA. Považovali bychom ji za vyhlášení války, prohlásil vládní list

reklama