reklama

České pobočky automobilek Suzuki a Kia se přou o reklamní slogan. Obě značky pracují se slovem "SUVerén"

Čtěte více: Suzuki | Kia | automobilový průmysl
  • Suzuki využívá ve své kampani slovo "SUVerén", Kia má slogan "SUVerénně nejlepší nabídka".
  • Zastoupení Suzuki poslalo na konkurenta právníky, protože prý porušuje ochrannou známku.
  • Kia ale nařčení odmítá a v kampani pokračuje, uvedl týdeník Marketing & Media.
Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia - Ilustrační foto. Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia - Ilustrační foto. Foto: Reuters

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia. Příčinou je aktuální kampaň značky Kia, která propaguje "SUVerénně nejlepší nabídku" v podobě výkupního bonusu za staré auto, uvádí týdeník Marketing & Media (MAM). 

Jenže koncept se "SUVerénem" dlouhodobě používá Suzuki. Jeho reklamní agentura Moto na tuto podobu slova dokonce získala ochrannou známku, a to už v červenci 2006. A od listopadu je nasazena kampaň "SUVerén pro každou příležitost", ve které automobilka propaguje model Vitara.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat

Inkluze pomáhá i nadaným dětem. Nemusí čekat na pedagogicko-psychologickou poradnu, učitelé je odhalí díky testům

Americké trhy mají za sebou rekordní sérii. Finančníci očekávají "soudný den"

Desítky politických stran porušují zákon, odhalil nový úřad. Nedodávají například informace k transparentním účtům

Musíme najít způsob, jak se s umělou inteligencí spojit, říká její vývojář Marek Rosa

Drahoš se stal třetím oficiálním kandidátem na prezidenta, nasbíral již více než 78 tisíc podpisů

reklama