reklama

Milujte svého robota. Pošle vám slevu

Čtěte více: marketing | robot | trend | komunikace
  • Lenost, ješitnost a sociální sítě stvořily novou oblast marketingu.
  • Konverzační marketing je relativní novinka posledních let.
  • Jeho rozvoj začne podle analytiků ohrožovat různé profese v oblasti zákaznické podpory.
Filip Rožánek. Filip Rožánek. Foto: HN - Jiří Koťátko

Dámy, hledáte někoho, kdo si s vámi konečně popovídá při nákupu nového oblečení a bot? Tak to jste ideální cíl pro konverzační marketing. Jen vám nesmí vadit, že na vaše nadšení ze senzačních šatů a bezvadně padnoucích lodiček bude reagovat robot. Zlí jazykové tvrdí, že je to úplně stejné, jako když obchodem s módou chodí otrávený manžel, ale ve skutečnosti musí být robot nadšený ještě víc než samotná zákaznice. Jeho úkolem je navnadit ji, aby příště nakoupila zase.

Konverzační marketing je relativní novinka posledních let, kterou ženou dopředu tři věci: sociální sítě, technologický boom a lidská pohodlnost. Moderní zákazník si chce o zboží povídat třeba ve tři ráno a je mu úplně jedno, že v tu dobu všichni ostatní spí. "Nákupní slina" je silnější než dřív. Svět se díky internetu smrskl tak moc, že spotřebitelé očekávají odpovědi od značek kdykoliv a kdekoliv. Zároveň ale žádná firma nikdy nebude mít dostatečnou kapacitu, aby mohla v reálném čase souběžně odpovídat všem netrpělivým nakupujícím.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat
Diskuse

Akcie pražské burzy jsou na tom nejlépe od krize. Optimistické jsou i předpovědi na příští rok

Velký přehled mezd: Nejvíc přidáno letos dostali řidiči nebo prodavačky. Nejrychleji rostou výplaty na Plzeňsku

Umění je dobrá životní pojistka, říká Mária Gálová, ředitelka české pobočky aukčního domu Dorotheum

Už není kde brát lidi. Firmy v Česku proto experimentují s roboty, investice se vrátí za 195 dní

Dubajská Airshow skončila, aerolinky si objednaly letadla za více než 100 miliard dolarů

reklama