Zmíněné firmy patří mezi špičky ve svém oboru díky jedinečné obchodní strategii, konkurenceschopné nabídce služeb a produktů. Kromě jejich silného postavení na trhu je spojuje také jedna zdánlivě nepodstatná věc. Všechny vsadily na investici do kvalitního designu a učinily jej nedílnou součástí při naplňování svých vizí. Dobrý design má prokazatelný vliv na jejich prosperitu.

"Vstup Air Bank na český trh předčil veškerá očekávání. Dnes víme, že design je jedním z klíčových pilířů našeho úspěchu", uvádí Jakub Petřina, ředitel marketingu Air Bank.Design je jedním z klíčových pilířů úspěchu Air Bank

Design je jedním z klíčových pilířů úspěchu Air Bank

Podobně je na tom i společnost Technistone, která krátce po uvedení nového vizuálního stylu zvýšila meziroční objem exportu o více než 18 %. V nových prodejnách Teta drogerie vzrostly tržby v průměru o 30 % a nová Banka Creditas za krátkou dobu svého působení také zaznamenává dynamický růst.

V prvním roce po rebrandingu zvýšil Technistone export o 18 %.

V prvním roce po rebrandingu zvýšil Technistone export o 18 %.

Dobrý design prodává není jen prázdná fráze. Kdykoli firmy vsadily na spolupráci se špičkovými designéry, vstupní investice se jim mnohonásobně vrátily. V dnešní době zahlcené informacemi má zásadní význam vizuální styl značek a způsob, jakým se na trhu prezentují. Nezaměnitelná a charakteristická vizuální identita se proto stává důležitým marketingovým nástrojem. Právě společnost Dynamo je specialistou na branding, grafický design a komunikaci. Díky tomu zaujímá na českém trhu výjimečné postavení.

Design strategicky podpořil vizi Banky Creditas.

Design strategicky podpořil vizi Banky Creditas.

"Dobrý design nikdy nevzniká náhodně, je to řízený proces, ve kterém je zásadní pochopit DNA firmy, analyzovat konkurenci, stanovit positioning a další kroky vedoucí k jedinečnému vizuálnímu stylu firmy", uvádí managing partner Dynama Michal Richtr.

V rebrandovaných prodejnách Teta drogerie stouply tržby v průměru o 30 %.

V rebrandovaných prodejnách Teta drogerie stouply tržby v průměru o 30 %.

Léta zkušeností, unikátní metodologie a kreativní tým jsou zárukou úspěchu Dynama, jak dokazují jejich reference. Kromě Air Bank, Teta drogerie, Technistone a Banky Creditas najdete v portfoliu Dynama také úspěšné práce pro Pražské jaro, Škodu Transportation, Newton Media, Pivovar Trautenberk a další malé či velké firmy, veřejné instituce a kulturní organizace. "Investovat do kvalitního designu se zkrátka vyplatí", dodává Michal Richtr.

 

 

 

Text nevyjadřuje názor redakce