reklama

Věřím německé kvalitě

Čtěte více: Moje auto | auto | osobnosti | tipy
  • "Potřebuji pohodlné, bezpečné a spolehlivé auto, ale boomu SUV jsem nepodlehl. A musí se do něj vejít kolo," říká šéf českého Henkelu Aleš Malenka.
jarvis_591da234498ebe48362c9e3b.jpeg Aleš Malenka, generální ředitel Henkel ČR Foto: Vojtěch Vlk

Nikdy nezapomenu na Žlutý blesk − Škodu 120 půjčovanou od rodičů, s níž jsem za volantem začínal. Dramatičnosti jí dodávaly červenočerné pruhy na blatnících. První skutečně vlastní auto − modrý Volkswagen Passat − jsem si pak koupil v šestadvaceti. Možná i díky práci pro německé firmy mám nejblíže právě k vozům našich západních sousedů. Líbí se mi jejich střízlivý, nadčasový design i intuitivní rozložení ovládacích prvků. Vystřídal jsem několik Passatů, Opel, BMW, Ford či Audi.

Aktuálně řídím služební Mercedes třídy E. Vybral jsem si ho pro jeho sportovní design, zdůrazněný dynamickou linií AMG a šedou metalízou selenite. Baví mě kombinace futuristického interiéru se dvěma obřími LCD displeji a hightech výbavy. Oceňuji pohodlná sedadla i výborné odhlučnění. Díky němu si mohu lépe vychutnat oblíbenou hudbu či telefonovat při dlouhých jízdách. A do auta se mi vejde i kolo, což je pro mě, vášnivého cyklistu, rozhodující.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jarmila Jelínková
Přeposlat
Diskuse

Plná náměstí a politici na pódiích jsou při kampani minulostí, za voliči se jezdí na vinobraní či poutě

Jestli v neděli zvítězí, vstoupí Merkelová do historie. Její popularitě pomohlo zvolení Trumpa, Němci se obávají nováčků

Musím hájit finanční správu, pracuje dobře, vysvětluje Pilný, proč nechce odvolat Janečka. Ministři by ale pro jeho konec ruku zvedli

Ceny bytů dál výrazně rostou, v paneláku rychleji než v novostavbách. Za čtvrt roku metr čtvereční v Praze podražil o 5 tisíc

Mayová si po brexitu přeje dvouleté přechodné období, aby se obě strany přizpůsobily novým pravidlům

reklama