Paul Brown pracoval před příchodem do HTC Vive, jako generální ředitel Digital D2C ve společnosti Disney Interactive pro region EMEA. Jeho hlavní náplní byla starost o obsah a dozor nad vývojem a spuštěním britské služby DisneyLife. Ta byla vůbec první důležitou platformou společnosti Disney pro distribuci hudby a videa na bázi předplatného. V letech 2009 a 2010 se na pozici britského marketingového ředitele také podílel na spuštění mobilní verze služby Spotify. Mnoho zkušeností si přináší i ze svého působení v Sony Music a u amerického leadera na trhu online rádií Pandora Media. První pracovní zkušenosti nabral jako právník ve firmě Hogan Lovells.

Paul Brown se připojuje k týmu HTC Vive ve vzrušující době. Od roku 2016, kdy byl Vive představen jako výsledek spolupráce HTC a Valve, se setu podařilo udržet vedoucí pozici na trhu s virtuální realitou. Vive díky dalším inovacím a představení Vive trackeru postupně vstupuje do nových odvětví, kde podporuje další rozvoj. HTC proto stále pracuje na rozšiřování ekosystému prostřednictvím projektů jako Vive Studios, Vive X a VR for Impact. Jedním z aktuálních je i spuštění programu předplatného v obchodě s obsahem pro virtuální realitu Viveport.

„Možnost připojit se k týmu, který stojí za setem HTC Vive je pro mě velmi vzrušující. Virtuální realita má potenciál změnit svět a skutečně odpoutat naši představivost. Vive nám ukazuje cestu za skutečně pohlcujícími virtuálními technologiemi a obsahem. Jsme teprve na začátku této cesty, podobně jako jsme se před deseti lety seznamovali s možnostmi streamingu hudby a videa! Velmi se těším na spolupráci s globálním Vive týmem. Věřím, že se nám s partnery podaří udržet a nadále posilovat pozici průkopníků na poli virtuální reality,“ řekl Paul Brown.

Paulovy bohaté zkušenosti s novými médii a obsahem budou velmi nápomocné pro upevnění pozice HTC Vive na rostoucím trhu s virtuální realitou.