reklama

Experti na logistiku vidí budoucnost v rozšířené realitě

  • Vydavatelství Economia a časopis Logistika uspořádaly odbornou konferenci Zóna logistika.
  • Skladníci 4.0. mohou používat hi-tech brýle, které jim ukážou, kam ve skladu balík dát.
  • Trendy v logistice nejvíce řeší automobilky a e-shopy.
  • Na zavádění moderních technologií chce vydělat americká společnost Zebra Technologies.
jarvis_58f8f1aa498ebdf0c6f0cd20.jpeg Hlavní řečník na konferenci Zóna logistika Daniel Dombach z firmy Zebra Technologies představil nejnovější trendy. Foto: HN - Libor Fojtík

Ve skladu budoucnosti bude mít skladník na očích brýle, jež mu pomocí barev ukážou, který balík má uchopit. Nebo si pomocí kamery s displejem určí, které předměty má vydat. Díky rozšířené realitě tak "skladník 4.0" uvidí všechny informace, které pro svoji práci potřebuje vědět. Futuristickou vizi logistiky představil na konferenci s názvem Zóna logistika pořádané vydavatelstvím Economia hlavní řečník Daniel Dombach z americké firmy Zebra Technologies, koncernu s loňským obratem 3,6 miliardy dolarů.

"Je to velice intuitivní, jednoduché a je příjemné s tím pracovat," tvrdí o technologii Dombach, ředitel firmy pro strategie. Vize předního výrobce skenovací techniky už podle něj zkouší velký řetězec ve Spojených státech. Dombach předpokládá, že technologie u něj bude plně funkční do dvou let.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Zenkner, Vojtěch Kolář
Přeposlat
Diskuse

Živě: Vítězka Merkelová pravděpodobně složí koalici se Zelenými a liberální FDP. Sociální demokraté chtějí být v opozici

Komentář Teodora Marjanoviče: Na tváři Merkelové zůstal úsměv

Neschopni absorbovat. Češi opět zjišťují, že smysluplné využití evropských peněz je nad jejich síly

Rath neuspěl se stížností na domnělou podjatost soudců. Kauza je ale extrémně medializovaná, uznal ÚS

Českých dispečerů si zahraniční aerolinky cení. Řízení leteckého provozu míří k dalšímu dobrému výsledku

reklama