reklama

Experti na logistiku vidí budoucnost v rozšířené realitě

  • Vydavatelství Economia a časopis Logistika uspořádaly odbornou konferenci Zóna logistika.
  • Skladníci 4.0. mohou používat hi-tech brýle, které jim ukážou, kam ve skladu balík dát.
  • Trendy v logistice nejvíce řeší automobilky a e-shopy.
  • Na zavádění moderních technologií chce vydělat americká společnost Zebra Technologies.
jarvis_58f8f1aa498ebdf0c6f0cd20.jpeg Hlavní řečník na konferenci Zóna logistika Daniel Dombach z firmy Zebra Technologies představil nejnovější trendy. Foto: HN – Libor Fojtík

Ve skladu budoucnosti bude mít skladník na očích brýle, jež mu pomocí barev ukážou, který balík má uchopit. Nebo si pomocí kamery s displejem určí, které předměty má vydat. Díky rozšířené realitě tak "skladník 4.0" uvidí všechny informace, které pro svoji práci potřebuje vědět. Futuristickou vizi logistiky představil na konferenci s názvem Zóna logistika pořádané vydavatelstvím Economia hlavní řečník Daniel Dombach z americké firmy Zebra Technologies, koncernu s loňským obratem 3,6 miliardy dolarů.

"Je to velice intuitivní, jednoduché a je příjemné s tím pracovat," tvrdí o technologii Dombach, ředitel firmy pro strategie. Vize předního výrobce skenovací techniky už podle něj zkouší velký řetězec ve Spojených státech. Dombach předpokládá, že technologie u něj bude plně funkční do dvou let.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Zenkner, Vojtěch Kolář
Přeposlat

Dividenda od Polymetalu přinese Kellnerově PPF přes čtvrt miliardy korun

Přísnější ochrana dat se blíží. Nepřipraveným firmám hrozí stamilionové pokuty

Nevím, proč jsem neuspěla, ale nezlobím se, říká Roithová. Ve vedení KDU-ČSL teď chybí žena

Ivana Zemanová: Manžela budu následovat bez ohledu na jeho funkci

Souboj o osud Česka vládní krizí neskončil. U voleb budeme vybírat ze čtyř možných budoucností republiky

reklama