reklama

Experti na logistiku vidí budoucnost v rozšířené realitě

  • Vydavatelství Economia a časopis Logistika uspořádaly odbornou konferenci Zóna logistika.
  • Skladníci 4.0. mohou používat hi-tech brýle, které jim ukážou, kam ve skladu balík dát.
  • Trendy v logistice nejvíce řeší automobilky a e-shopy.
  • Na zavádění moderních technologií chce vydělat americká společnost Zebra Technologies.
jarvis_58f8f1aa498ebdf0c6f0cd20.jpeg Hlavní řečník na konferenci Zóna logistika Daniel Dombach z firmy Zebra Technologies představil nejnovější trendy. Foto: HN - Libor Fojtík

Ve skladu budoucnosti bude mít skladník na očích brýle, jež mu pomocí barev ukážou, který balík má uchopit. Nebo si pomocí kamery s displejem určí, které předměty má vydat. Díky rozšířené realitě tak "skladník 4.0" uvidí všechny informace, které pro svoji práci potřebuje vědět. Futuristickou vizi logistiky představil na konferenci s názvem Zóna logistika pořádané vydavatelstvím Economia hlavní řečník Daniel Dombach z americké firmy Zebra Technologies, koncernu s loňským obratem 3,6 miliardy dolarů.

"Je to velice intuitivní, jednoduché a je příjemné s tím pracovat," tvrdí o technologii Dombach, ředitel firmy pro strategie. Vize předního výrobce skenovací techniky už podle něj zkouší velký řetězec ve Spojených státech. Dombach předpokládá, že technologie u něj bude plně funkční do dvou let.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Zenkner, Vojtěch Kolář
Přeposlat

Trhovci hledají, jak obejít EET. Na "polidštění" evidence existují i legální cesty

Dělám byznys, abych si pak mohl hrát, říká obchodník s auty Veselý, který si pořídil palác na Hradčanech a tankodrom

Volný čas má pro uchazeče mnohem větší význam než dříve. Musíme se tomu přizpůsobit, říká šéf české KPMG Halíček

Diář HN: Evropská komise chce přitvrdit proti Polsku a poslanci vyslechnou Babiše s Přibilem

Hra Luďka Mádla: Záhada ztracené generace

reklama