reklama

Zloděj chytá zloděje podle Googlu

  • Google údajně zavede automatické blokování reklam v Chromu.
  • Nová funkce zakáže zobrazování obtěžujících typů reklam.
  • Google tímto krokem riskuje další spory s EK.
Otakar Schön Otakar Schön Foto: Matej Slávik

Nejpopulárnější webový prohlížeč začne blokovat reklamy na internetu. Na této zprávě by nebylo nic zvláštního, protože uživatelé přebujelou reklamu nemají moc rádi. Když se ale tato informace týká prohlížeče Chrome, který patří největší reklamní firmě na světě, je to zajímavé.

Google díky příjmům z prodeje reklam živí i projekty, které hledají elixír nesmrtelnosti, ale to nic nemění na tom, že Google je primárně obří reklamní agentura. Oznámení, které přinesl Wall Street Journal, tak vypadá, že si chce Google dobrovolně snížit výdělky. Tak to ale není. Prohlížeč Chrome totiž bude podle zdrojů WSJ blokovat jen "špatné" reklamy.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Otakar Schön
Přeposlat

Operátoři reagují na kritiku, zvyšují množství dat, ale nezlevňují. Prohlédněte si nejvýhodnější nabídky

Poslanci omezili přístup ekologických spolků do stavebního řízení, rychlejší vyvlastňování však nepřijde

Kyberútok ochromil Ukrajinu i velké firmy. Zasáhl také Česko, potíže měl i Home Credit

Zeman na česko-rakouském fóru s rakouským prezidentem nebude. Musí prý vyřídit e-maily

Petice tísíců učitelů proti kariérnímu řádu zabrala. Poslanci už začali měnit názor

reklama