reklama

Zloděj chytá zloděje podle Googlu

  • Google údajně zavede automatické blokování reklam v Chromu.
  • Nová funkce zakáže zobrazování obtěžujících typů reklam.
  • Google tímto krokem riskuje další spory s EK.
Otakar Schön Otakar Schön Foto: Matej Slávik

Nejpopulárnější webový prohlížeč začne blokovat reklamy na internetu. Na této zprávě by nebylo nic zvláštního, protože uživatelé přebujelou reklamu nemají moc rádi. Když se ale tato informace týká prohlížeče Chrome, který patří největší reklamní firmě na světě, je to zajímavé.

Google díky příjmům z prodeje reklam živí i projekty, které hledají elixír nesmrtelnosti, ale to nic nemění na tom, že Google je primárně obří reklamní agentura. Oznámení, které přinesl Wall Street Journal, tak vypadá, že si chce Google dobrovolně snížit výdělky. Tak to ale není. Prohlížeč Chrome totiž bude podle zdrojů WSJ blokovat jen "špatné" reklamy.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Otakar Schön
Přeposlat

Výstavba jaderných bloků ve světě se prodražuje. Zpoždění nabírají kvůli technickým problémům i bezpečnostním požadavkům

Platíte Čechům málo, vzkázal nejprve Sobotka Francouzům. Do října to vyřešíme, shodl se nakonec s Macronem, Kernem a Ficem

Liglass nám doporučoval přímo Zeman, tvrdí kancléř kyrgyzského prezidenta. Tendr ale prý proběhl korektně

Uber poprvé přichází o přízeň části investorů, snižují ocenění jeho akcií. Čtveřici fondů se nezamlouvají skandály firmy

Češi zkonstruovali unikátní mobilní pivovar v kontejneru. Pořídit si ho může každý, vyrobí až sto tisíc piv ročně

reklama