reklama

Brněnský start-up Runecast získal od investorů 40 milionů, jeho software používá Verizon nebo německá obdoba NASA

Čtěte více: Brno | IT | start-up
  • Český fond Credo Ventures a slovenský Limerock Advisory kupují menšinový podíl v brněnském Runecastu.
  • Start-up, který založila pětice cizinců dlouhodobě žijících v Česku, se zabývá vyhledáváním problémů a bezpečnostních hrozeb na virtuálních serverech.
  • Software od Runecastu už používají třeba německá obdoba NASA nebo telekomunikační společnost Verizon z USA.
  • Čechům se v oboru bezpečnosti a analýzy IT infrastruktury dlouhodobě daří. Úspěch se předpovídá i dalším brněnským start-upům Grey Cortex nebo Flowmon.
Stanimir Markov Stanimir Markov Foto: Tomáš Škoda

V Česku přibývá úspěšných start-upů z oblasti kybernetické bezpečnosti. Čerstvě na sebe upozornil brněnský Runecast, do kterého investuje přes 40 milionů korun československá dvojice fondů Credo Ventures a Limerock Advisory. Jsou to přitom teprve dva týdny co Credo, jeden z největších fondů svého druhu ve střední a východní Evropě, investoval přes milion eur do dalšího podobně zaměřeného start-upu – pražského IP Fabric.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Vojtěch Kubát
Přeposlat
Diskuse

Souboj o 200 miliard za dostavbu Dukovan se rozjíždí. Pokud má nový reaktor vyrůst včas, musí ČEZ začít s výběrem dodavatele už na jaře

Díky chybě v programu by mobily mohly mít dvojnásobně delší výdrž baterie než nyní, tvrdí student z Brna. Vyhrál soutěž IT diplomek

Až do dubna jsme vyprodaní, říká majitel výrobce zemědělských strojů Farmet. Firmě se daří v Rusku i ve Spojených státech

Stovky typů notebooků od HP obsahovaly špionský software. Mohly tak sledovat vše, co jejich majitelé napíší, včetně hesel

Střed Evropy Martina Ehla: Soft power slábne. V novém informačním prostoru mají autoritářské režimy náskok před demokraciemi

reklama