reklama

Kofola skončila s restauracemi NaGrilu, koncept se jí nevyplácel. Společnost se zaměří na řetězec Ugo

Čtěte více: Kofola | nápoje | restaurace
  • Kofola chtěla s konceptem NaGrilu expandovat v Česku i na Slovensku především formou franšíz, mělo jít o desítky restaurací.
  • Koncept se ovšem společnosti nevyplácel a restaurace uzavřela.
  • Kofola se tak bude plně věnovat síti Ugo.
Kofola ukončila koncept restaurací NaGrilu. Kofola ukončila koncept restaurací NaGrilu. Foto: Kofola

Nápojářská skupina Kofola ukončila koncept NaGrilu. První restauraci tohoto projektu rychlého občerstvení, která se specializovala na grilované kuřecí, sendviče, polévky či dezerty, otevřela předloni v srpnu v Praze. Koncept se jí ale nevyplácel. Uvedl to v pondělí magazín Forbes.

"Finančně to nevycházelo a rozhodli jsme se, že nebudeme tříštit síly a budeme se věnovat naplno našemu řetězci Ugo, který naopak dobře roste," řekl Forbesu generální ředitel a spolumajitel společnosti Kofola Jannis Samaras.

Kofola původně chtěla s konceptem NaGrilu expandovat v Česku i na Slovensku především formou franšíz, mělo jít o desítky restaurací. "Ekonomické výsledky konceptu v současné chvíli neodpovídají našemu ambicióznímu očekávání. Jeho další rozvoj by si vyžadoval naši stoprocentní pozornost, kterou mu ale s ohledem na plnou koncentraci na síť Ugo, v níž vidíme velký potenciál, nejsme schopni věnovat," uvedla mluvčí Kofoly Jaroslava Musilová.

Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě. Má sedm výrobních závodů v Česku, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Chorvatsku a zaměstnává více než 2100 lidí, z toho asi 700 v Česku. K výrobkům firmy patří vedle Kofoly ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola. V posledních dvou letech skupina Kofola koupila dva výrobce minerálních vod: slovinskou společnost Radenska a chorvatský Studenac.

ČTK, dap
Přeposlat
Diskuse
reklama

Koruna poprvé od konce intervencí prolomila hranici 25,50 za euro. Je nejsilnější od června 2013

Až 70 procent Čechů platí za tarify podpultové ceny. Jak získat výhodnější podmínky, ale operátoři tají

Elektroauta nebudou mít v roce 2030 ani pětinu trhu. Zato vodík může nastoupit rychle, tvrdí šéf Benziny

Berňáky kontrolují prodejce aut, kvůli DPH jim zadržují peníze. Úředníci naše podnikání nechápou, brání se obchodníci

Zahraniční výbor a místopředseda sněmovny za podporu Vondráčka. ANO s ČSSD oprašují partnerství

reklama