Zprávy o nových hypermoderních lanovkách a sněhových dělech na začátku zimní sezóny už nikdo nečte. Spíš nás upoutá informace, kde se něco děje i po lyžovačce. Hoteliéři jsou tak pod neustálým tlakem. Aby uspěli a klientelu jim neodlákali kreativnější a podnikavější kolegové, je třeba stále nabízet něco nového. Musí být inovativní a hosta integrovat do svých inscenací. Dalo by se říci, že hotel, který dnes nemá slušně vybavený wellness areál, jako by nebyl. Další body hoteliér získá, nabídne-li skvělou kuchyni a pro své hosty pravidelně pořádá kuchařské kurzy, či umí-li překvapit něčím neobvyklým.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se