Značka Blažek je ztělesněním všech změn, kterými si za posledních více než dvacet let česká pánská móda prošla. Z nesmělého výrobce, který v polovině 90. let Čechy omámil prvními obleky s lycrou, se stala největší česká oděvní firma s velkým sebevědomím.

I sám majitel Ladislav Blažek je jiný než před pár lety. Mladistvější, dravější, hravější. Velké změny se projevují navenek i jinak. "Byli jsme přes dvacet let na trhu a v každé branži musí přijít nová etapa, kdy si vezmete to nejlepší z té předchozí. Hlavně se nám ale proměnili i sami zákazníci. Nové generace jsou ochotny si připlatit za kvalitnější věci, chtějí zkoušet nové trendy," říká Blažek ve zrekonstruované prodejně v OC Chodov. 

S osvěžením image jde ruku v ruce i proměna interiéru prodejen, které by měly působit přívětivěji a evokovat moderní pánský klub. Právě chodovská prodejna je v Praze první, jež přestavbou prošla. Se zapálením českých modemanů to ale přece jen není zase tak horké, a tak Blažek jde svým zákazníkům vstříc. "Kolekci fotíme v podobě lookbooku, který je k dispozici na webu i v prodejnách. Zákazník přijde, vyzkouší si look, který se mu líbí, a koupí si ho i s námi navrhovanými doplňky," vysvětluje. "Nemusí nad tím přemýšlet a netápou." 

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se