Nedávno jsem seděl na schůzce s jedním manažerem Starobrna. Přesvědčoval mě, jak nešidí výrobu, jak vaří na několik rmutů, jak dlouho leží ležáky. Trpělivě jsem poslouchal a pak jsem se zeptal: "A vaříte na konkrétní stupňovitost?" "Hmmm."
Je to všeobecně známo − velké pivovary skupiny Heineken či Staropramen i další dělají, co můžou, aby se chlubily tím, jak vaří skutečné pivo, jak dbají na tradiční receptury, ale při bližším zkoumání vždycky zjistíte, že třeba místo sladu používají kukuřičný škrob. Že si vypomáhají čínskými chmely, které nemají žádnou chuť. Že dokážou proces vaření zkrátit pomocí HGB technologie na absurdně krátkou dobu. Že doba ležení trvá víceméně pár dnů. Nebo, jako tady u Starobrna, že vaří jedno pivo na vyšší stupňovitost a pak to ředí vodou na "tradiční desítky" a "tradiční jedenáctky".
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.