Roman Řezníček (38) se více než 16 let pohybuje v  telekomunikacích. Za tuto dobu se mu povedlo vybudovat jednu z nejlepších firem v oboru s působností v České republice, Slovensku, Švýcarsku, Německu a Rakousku - Suntel Group. Společnost dosahuje meziročního, dvouciferného růstu.

Roman Řezníček je také podílníkem a jednatelem DRFG TELCO. Odpovídá za  telekomunikační část, která patří mezi čtyři klíčové oblasti zájmu investiční skupiny DRFG.  V současné době se také zaměřuje na add-on akvizice, ve kterých primárně půjde o akvizici lokálních poskytovatelů datových služeb.

„S Romanem nás pojí nejen dlouholeté přátelství, ale i stejný pohled na podnikání. V průběhu posledních 16 let se mu v telekomunikacích povedlo vybudovat úspěšnou společnost Suntel Group, jenž má vynikající klienty, jako je Vodafone, O2, Ericsson, Swisscom, CETIN, Huawei, SWAN Mobile a další“ uvádí zakladatel a majoritní vlastník investiční skupiny DRFG, David Rusňák, a dodává: „S osobou Romana Řezníčka chceme v tomto oboru, v rámci Evropské unie, expandovat. Telekomunikace, společně s energetikou, nemovitostmi a finančními službami patří mezi dlouhodobě preferované oblasti zájmu investiční skupiny DRFG.“

Roman Řezníček, partner DRFG Telco a General Manager Suntel Group k tomu dodává: „Po studiích jsem se vydal poznat zemi za velkou louží a zakusit tolik zmiňovaný americký sen. Chtěl jsem se naučit anglicky a sám se postavit na vlastní nohy. Nová zkušenost, ve zcela neznámém prostředí, zásadně ovlivnila mé další směřování v životě. Po návratu do Česka jsem krátce pracoval u telekomunikační společnosti, která stavěla tehdy začínající GSM sítě. V tomto oboru, na konci 90. let, jsem rozpoznal velký potenciál a rozhodl jsem se vybudovat vlastní telekomunikační společnost. Dosavadní zkušenosti mi s tímto krokem do neznáma pomohly. Začali jsme v roce 1999 a postupně jsme pracovali pro Ericsson, Eurotel a Vodafone. Měl jsem příležitost účastnit se projektu v Saudské Arábii, kde jsem nějakou dobu pobýval. Velmi brzo jsem pochopil, že telekomunikace jsou mezinárodním podnikáním. Proto mohl  Suntel Group expandovat mimo Českou a Slovenskou republiku, konkrétně do Švýcarska, Rakouska a Německa. Do budoucna bych se chtěl zaměřit na dvě klíčové oblasti, kterými jsou další mezinárodní expanze a akvizice lokálních poskytovatelů datových služeb.“