reklama

Obsahový marketing si žádá přesná data o plnění cílů

  • Měřte, sbírejte data, vyhodnocujte priority a optimalizujte obsahový marketing - jen tak bude obsah skutečným králem.

Obsah je král, ale pouze takový, který přináší očekávané výsledky. Vědí ale marketéři, jaké výsledky jejich obsahové aktivity přinášejí? Bohužel až příliš často ne. Jak tedy lépe hodnotit přínos obsahu?

Stanovte si KPI

Klíčové je stanovit si KPI - tedy metriky, které reálně odrážejí schopnost vašich aktivit plnit obchodní cíle. To, jaké KPI si zvolíte, je kriticky důležité. Budou se totiž lišit podle toho, jakých cílů chcete dosáhnout. Někdy je také potřeba smířit se s tím, že pomocí vybraného KPI nezjistíte přesnou finanční hodnotu. Nicméně díky datům ze sledování svých KPI chcete také dosledovat, jaký obsah má vliv na plnění vašich obchodních cílů, takže na tom není nic špatného.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Zdeněk Hejnák
Přeposlat
reklama

V Německu si chtějí lidé vyrábět elektřinu sami, říká ekologický expert Arne Jungjohann

Ruská policie zadržela v Moskvě opozičního předáka Alexeje Navalného. Tisíce lidí v celé zemi vyšly do ulic

Za čtvrt hodiny jsem se stal největším blbcem české politiky, říká Hašek. Plánuje složit advokátní zkoušku, politika je pro něj už jenom koníček

Odpočiňte si od Twitteru, vyzývají Trumpa republikáni. Sociální sítí si prý začíná škodit

Češi získali zakázku na letišti v Dubaji. V Emirátech usilují o další projekty

X
Nemáte-li registraci, pokračujte zde
Nepamatuji si heslo
Potřebujete poradit?
Volejte:233 071 197
e-mail: predplatne@economia.cz