reklama

Obsahový marketing si žádá přesná data o plnění cílů

  • Měřte, sbírejte data, vyhodnocujte priority a optimalizujte obsahový marketing - jen tak bude obsah skutečným králem.

Obsah je král, ale pouze takový, který přináší očekávané výsledky. Vědí ale marketéři, jaké výsledky jejich obsahové aktivity přinášejí? Bohužel až příliš často ne. Jak tedy lépe hodnotit přínos obsahu?

Stanovte si KPI

Klíčové je stanovit si KPI - tedy metriky, které reálně odrážejí schopnost vašich aktivit plnit obchodní cíle. To, jaké KPI si zvolíte, je kriticky důležité. Budou se totiž lišit podle toho, jakých cílů chcete dosáhnout. Někdy je také potřeba smířit se s tím, že pomocí vybraného KPI nezjistíte přesnou finanční hodnotu. Nicméně díky datům ze sledování svých KPI chcete také dosledovat, jaký obsah má vliv na plnění vašich obchodních cílů, takže na tom není nic špatného.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Zdeněk Hejnák
Přeposlat

Česko je pro módu nejtěžší trh, tvrdí Ladislav Trpák, jehož Zoot utržil na prodeji oblečení přes 700 milionů

V Kunovicích spouští "chytrou" výrobu pro Audi či BMW. Obrábění je zde plně automatizované

Polský prezident Duda prý objevil v zákoně o nejvyšším soudu nepřesnosti. Protesty pokračují třetím dnem

Toyota plánuje masovou výrobu elektromobilů v Číně, píše japonský tisk

Nové protiruské sankce by mohly ohrozit plynovod Nordstream. USA se musí poradit s Evropou, varuje Brusel

reklama