reklama

Obsahový marketing si žádá přesná data o plnění cílů

  • Měřte, sbírejte data, vyhodnocujte priority a optimalizujte obsahový marketing - jen tak bude obsah skutečným králem.

Obsah je král, ale pouze takový, který přináší očekávané výsledky. Vědí ale marketéři, jaké výsledky jejich obsahové aktivity přinášejí? Bohužel až příliš často ne. Jak tedy lépe hodnotit přínos obsahu?

Stanovte si KPI

Klíčové je stanovit si KPI - tedy metriky, které reálně odrážejí schopnost vašich aktivit plnit obchodní cíle. To, jaké KPI si zvolíte, je kriticky důležité. Budou se totiž lišit podle toho, jakých cílů chcete dosáhnout. Někdy je také potřeba smířit se s tím, že pomocí vybraného KPI nezjistíte přesnou finanční hodnotu. Nicméně díky datům ze sledování svých KPI chcete také dosledovat, jaký obsah má vliv na plnění vašich obchodních cílů, takže na tom není nic špatného.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Zdeněk Hejnák
Přeposlat
Diskuse

Živě: Vítězka Merkelová pravděpodobně složí koalici se Zelenými a FDP. Sociální demokraté chtějí být v opozici

Komentář Teodora Marjanoviče: Na tváři Merkelové zůstal úsměv

Neschopni absorbovat. Češi opět zjišťují, že smysluplné využití evropských peněz je nad jejich síly

Rath neuspěl se stížností na domnělou podjatost soudců. Kauza je ale extrémně medializovaná, uznal ÚS

Českých dispečerů si zahraniční aerolinky cení. Řízení leteckého provozu míří k dalšímu dobrému výsledku

reklama