Dominantnímu hráči na českém trhu internetové reklamy dochází v jeho tradičním byznysu dech. Růst tržeb Seznamu.cz loni meziročně spadl z dvouciferných čísel v předchozích letech na šest procent a 2,8 miliardy korun. Na letošek pak firma odhaduje růst ještě o procento nižší. Do budoucna by proto chtěla dosáhnout na část peněz, které dnes firmy vydávají na televizní reklamu.

Firma zpomalení tempa růstu vysvětluje tím, že některou z jeho služeb měsíčně využije osmdesát osm procent české internetové populace, a naráží tak na svůj strop. "Každé další procento nás už stojí mnohem více investic," uvedl včera výkonný ředitel Seznamu Michal Feix.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se