reklama

Pošta přebírá hlavní pohárovou soutěž v Česku. Dá do ní 26 milionů

Víme první
Čtěte více: Česká pošta | marketing | fotbal
  • Novým partnerem národního fotbalového poháru se stane Česká pošta. Vystřídá tak společnost Ondrášovka. Během dvou a půl roku fotbalistům pošle 26 milionů korun. Slibuje si od toho posílení značky, řekl HN ředitel České pošty Petr Zatloukal.
Ilustrační foto. Ilustrační foto. Foto: ČTK

Česká pošta pošle českým fotbalistům v následujících letech 26 milionů korun. Stane se novým partnerem národního fotbalového poháru. Vystřídá tak společnost Ondrášovka, která od sponzorské smlouvy odstoupila.

Fotbalové asociace České republiky jednala s Českou poštou od konce loňského roku. Teď se obě strany dohodly a oficiálně o tom mají informovat na čtvrteční tiskové konferenci. Zatím však novou dohodu žádná ze stran nekomentuje.

Podle informací HN je smlouva podepsána na dva a půl roku, během nichž by Fotbalová asociace České republiky získala od pošty 26 milionů korun. Šest milionů letos na jaře, a pak po deseti milionech za každý další rok.

 

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jaroslav Plesl
Přeposlat
Diskuse

Nové testovací centrum automobilky BMW u Sokolova svým významem předčí stávající centra v západní Evropě

Hodnota kryptoměn je už 11 bilionů korun. Bitcoinu věří Musk nebo McAffee, jiní varují před rostoucí bublinou

Víceleté gymnázium nemusí být kvalitnější než základní škola, zjistili vědci. Mívá lepší učitele, zároveň ale větší třídy, upozorňuje Münich

Číňané představili návrh lázeňských Pasohlávek. U Nových Mlýnů chtějí postavit hotel a desítky bytů

Dárky nakupte nejpozději v pondělí, jinak je nestihneme doručit, radí e-shopy. Češi v nich před svátky utratí 38 miliard korun

reklama