reklama

Majitel firmy Leo Express Leoš Novotný investoval do sítě rychlého občerstvení s mexickou kuchyní. Plánuje řetězec rozšířit

  • Za menšinový podíl v síti Burrito Loco dala Novotného skupina desítky milionů korun.
  • Burrito Loco by díky tomu mělo expandovat v Česku a možná i do ciziny. Zároveň Novotný plánuje síti poskytnout technologie.
  • Zvažuje například zapojení chytrých telefonů.
Leoš Novotný chtěl investovat do byznysu s rychlým občerstvením. Vybral si Burrito Loco. Leoš Novotný chtěl investovat do byznysu s rychlým občerstvením. Vybral si Burrito Loco. Foto: HN - Lukáš Bíba

Investiční společnost Leoše Novotného, který vlastní vlaky a autobusy Leo Express, koupila podíl v síti rychlého občerstvení Burrito Loco. Novotný získal v řetězci minoritní podíl, pro HN ale uvedl, že v nejbližší době není vyloučené, že jej navýší. Za menšinový podíl zaplatila Novotného skupina Aakon Capital částku v řádech desítek milionů korun.

Díky vstupu nového investora chce řetězec Burrito Loco, který nabízí burrita, tacos a další jídla mexické kuchyně, dále expandovat. "Jsme nadšení, že jsme získali Aakon Capital jako investora do dalšího růstu. Jejich nové nápady, energie a finanční know-how jsou pro nás stejně důležité jako kapitál, který nám umožní expandovat rychleji a efektivněji," uvedl v prohlášení o investici zakladatel a majitel společnosti Glenn Spicker, který v tuzemsku podniká od 90. let.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Simona Janíková
Přeposlat
Diskuse

Plzeňský hejtman vítal Zemana kritikou, odsoudil jeho slova o Krymu. S lidmi, kteří dělají ostudu Česku, neobědváme, přidali se zastupitelé

Konec boomu hypoték? Poprvé za pět let jich po prázdninách ubylo, přesto může být letošek nadále rekordní

Volební deník Petra Honzejka, díl 17.: Jak Kalousek zavelel k útoku na ODS a piráty a proč se mu to může vymstít

Gott nebo Jágr budou v zahraničí propagovat méně známé regiony Česka. Projekt CzechTourismu vyjde na 22,5 milionu

Sloupek Martina Malého: Volič mezi svobodou a jistotou

reklama