reklama

Pomocí sociálních sítí se bude brzy také platit za služby, řekl Řežáb na konferenci Engage Prague

Aktualizováno
  • Konference Engage Prague o digitálním marketingu a sociálních médiích hostila stovky expertů z oboru.
  • Trh a nabídka sociálních médií se diferencuje. Každá platforma může sloužit jinému účelu.
  • Zakladatel společnosti Socialbakers, která Engage organizuje, Jan Řežáb upozorňuje, že sociální média nebudou vydělávat jen na reklamě. Bude se skrze ně i platit za služby.
Jan Řežáb (snímek z prvního ročníku konference Engage Prague 2015) Jan Řežáb (snímek z prvního ročníku konference Engage Prague 2015) Foto: HN - Jiří Koťátko

Sociální sítě jsou pro firmy čím dál důležitějším reklamním kanálem a náklady na digitální marketing již překračují ty na tradiční tištěná média. Společnosti však musí vnímat každou sociální síť zvlášť a podle toho s ní pracovat. Forum Karlín v pátek hostí třetí ročník konference Engage Prague. Profesionálové z oblasti digitálního marketingu a využití sociálních médií zde diskutují o budoucnosti tohoto stále rostoucího oboru.

Jedním z témat konference bylo to, jak sociální média mění svět, nejen v byznysu, ale také z pohledu politiky či neziskových organizací. Mezi hosty byli poradci a správci účtů na sociálních sítích institucí jako Greenpeace, WWF nebo spolupracovníci Hillary Clintonové či Baracka Obamy.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Michal Šenk
Přeposlat

Politiky straší 90milionový finanční strop na kampaň. Nejvíc musí škrtat ANO

Studenti se ve velkých městech vracejí na koleje, byty jsou pro ně už příliš drahé. Volných míst ale není dost

Manželé z Královéhradecka oživují tradici výroby podkrkonošského sirobu. Vaří ho celý den i noc

Dobrá ekonomická situace v Česku dostihla i chronické neplatiče alimentů, je jich "pouze" přes tři procenta

Z cukrovky chceme udělat hru, pozitivní motivace dětem pomáhá, říká inovátor

reklama