reklama

Facebook jako sportovní televize: Sociální síť začne vysílat přímé přenosy baseballu

Čtěte více: Facebook | sociální sítě | sport
  • Sociální síť Facebook jde na trh živých sportovních přenosů.
  • S baseballovou ligou MLB uzavřela smlouvu, která jí umožňuje postupně vysílat 20 pátečních utkání.
  • Pozadu ale nejsou ani konkurenti - Amazon bude vysílat americký fotbal, Twitter basketbal.
Facebook bude vysílat zápasy nejvyšší baseballové ligy - Ilustrační foto. Facebook bude vysílat zápasy nejvyšší baseballové ligy - Ilustrační foto. Foto: ČTK/AP

Facebook udělal další krok do světa živých videopřenosů. Největší světová sociální síť se dohodla s nejvyšší americkou baseballovou ligou Major League Baseball (MLB), že postupně odvysílá 20 utkání v průběhu sezony. Zápas poběží na Facebooku vždy v pátek a bude dostupný jen uživatelům v USA.

Vstup do baseballu je součástí strategie firmy Marka Zuckerberga, která chce z Facebooku udělat místo pro fanoušky sportovních přenosů. Konkurenční internetové firmy ale nejsou pozadu. Amazon, který provozuje vlastní videoslužby, minulý měsíc oznámil, že bude vysílat zápasy nejvyšší ligy amerického fotbalu - NFL. Twitter zase nedávno představil plán vysílat zápasy ženského basketbalu.

Dan Reed, šéf sportovních partnerství sociální sítě, krok zdůvodnil tím, že baseball je společenská událost, která dobře zapojuje fanoušky. "Povídání si a různé rituály jsou pro fanoušky často stejně důležité jako dění na hřišti," prohlásil. 

Facebook má svými přenosy potenciál oslovit desítky milionů fanoušků. Podle posledních údajů má v USA a Kanadě 182 milionů uživatelů, kteří na sociální síť chodí každý den.

Reuters
Přeposlat
Diskuse
reklama
comments powered by Disqus

Česká vědkyně se zúčastnila unikátního výzkumu predátorů. Snaží se je nalákat na falešné housenky

Češi utrácejí nejvíc za posledních pět let, vyplývá z průzkumu. Víc platí za dovolené a nábytek

Svržení diktátora Kaddáfího otevřelo migrantům trasu do Evropy, říká Sobotka. Uprchlíky chce zadržet v Libyi

Fotbalovou ligu sponzorujeme z čistě pragmatických důvodů. Dotační aféra nám samozřejmě vadí, říká jednatel firmy Het

Druhá nejhodnotnější digitální měna se na moment propadla z 317 dolarů na 10 centů. Zapříčinil to milionový prodej

reklama