reklama

Ztráta oděvní firmy Ralph Lauren je nižší, než se čekalo. Pomohlo jí omezení výprodejů

Výsledky
  • Ralph Lauren ve čtvrtém čtvrtletí hospodařil se ztrátou 204 milionů dolarů.
  • Společnosti podle jejího čtvrtečního sdělení pomohlo omezení výprodejů a snížení zásob, které umožňují vyšší marži.
  • Ralph Lauren se podobně jako některé jiné luxusní módní značky musí vyrovnávat s menším zájmem o výběrové zboží a doplňky.
Modelky předvádějí kolekci firmy Ralph Lauren. Modelky předvádějí kolekci firmy Ralph Lauren. Foto: Reuters

Americká oděvní firma Ralph Lauren hospodařila ve svém čtvrtém čtvrtletí, které končí 1.dubna, se ztrátou 204 milionů dolarů (4,9 miliardy korun), která je ale nižší, než se čekalo. Společnosti podle jejího čtvrtečního sdělení pomohlo omezení výprodejů a snížení zásob, které umožňují vyšší marži.

Ralph Lauren se podobně jako některé jiné luxusní módní značky musí vyrovnávat s menším zájmem o výběrové zboží a doplňky. Na čtvrtletní ztrátě se podepsalo mimo jiné 300 milionů dolarů určených na restrukturalizaci. Tržby se snížily o 16,3 procenta na 1,57 miliardy dolarů (37,6 miliardy korun) a téměř se kryly s odhadem analytiků agentury Thomson Reuters. Loni ve stejném období zaznamenala firma ještě čistý zisk 41,3 milionu dolarů.

Ve snaze oživit své podnikání jmenoval podnik, jehož kreativním ředitelem zůstává zakladatel Ralph Lauren, ve středu nového šéfa Patrice Louveta. Společnost se méně soustřeďuje na reklamní aktivity, sází na vyšší prodej dražších výrobků a snižování výrobních nákladů. Také se zvyšuje marže, která ve čtvrtém čtvrtletí stoupla téměř o procentní bod.

ČTK, hec
Přeposlat
Diskuse
reklama
comments powered by Disqus

Politiky straší 90milionový finanční strop na kampaň. Nejvíc musí škrtat ANO

Studenti se ve velkých městech vracejí na koleje, byty jsou pro ně už příliš drahé. Volných míst ale není dost

Manželé z Královéhradecka oživují tradici výroby podkrkonošského sirobu. Vaří ho celý den i noc

Dobrá ekonomická situace v Česku dostihla i chronické neplatiče alimentů, je jich "pouze" přes tři procenta

Z cukrovky chceme udělat hru, pozitivní motivace dětem pomáhá, říká inovátor

reklama