reklama

Mnichovský klub Hearthouse se stal pojmem, za první rok utržil čtvrt miliardy. Prestižní členství si platí hlavně firmy

Rozhovor
Čtěte více: bar | restaurace | Mnichov | Německo | Becherovka
  • Cihan Anadologlu popisuje v rozhovoru pro HN obchodní model trendy místa v Mnichově, klubu Hearthouse.
  • Anadologlu v něm provozuje svůj japonský bar Circle.
  • Barmanská celebrita je v kontaktu i s českou barovou scénou.
Bar Circle v mnichovském klubu Hearthouse Bar Circle v mnichovském klubu Hearthouse Foto: Hearthouse

V přepočtu 250 milionů korun, které loni utržil klubový dům Hearthouse v centru Mnichova je v prvním roce fungování úctyhodný počin. Většina obratu je pak generována z klubového členství. Na podobném principu funguje v Česku například klubové patro v O2 Areně.

Za desítky až stovky tisíc korun si možnost vůbec vejít do Hearthouse platí hlavně firmy. Získávají tak exkluzivní prostory se soukromím, programem v podobě koncertů a různých šou a jistou prestiž, která se hodí pro oslnění při obchodních jednáních.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Michal Šenk
Přeposlat

Zaorálek chce přilákat malé podnikatele. Nejdříve ale zkrotí Štěcha, aby neničil program

Developeři chtějí stavět v centru Prahy. Lákají je desítky nevyužitých brownfieldů

Fischer chce po státu miliardy za zrezlá letadla odstavená na Ruzyni. Jejich cena za 20 let klesla o zhruba 1,5 miliardy

Čína se chce dostat ke špičkovým evropským technologiím, varuje Macron. Chce regulovat, kdo může v EU kupovat strategické firmy

PENÍZE podle Leoš Rouska: Růst mezd je cesta k přijetí eura, on-line "Annonce" na pronájem lodí se jmenuje Boataround

reklama