reklama

Mnichovský klub Hearthouse se stal pojmem, za první rok utržil čtvrt miliardy. Prestižní členství si platí hlavně firmy

Rozhovor
Čtěte více: bar | restaurace | Mnichov | Německo | Becherovka
  • Cihan Anadologlu popisuje v rozhovoru pro HN obchodní model trendy místa v Mnichově, klubu Hearthouse.
  • Anadologlu v něm provozuje svůj japonský bar Circle.
  • Barmanská celebrita je v kontaktu i s českou barovou scénou.
Bar Circle v mnichovském klubu Hearthouse Bar Circle v mnichovském klubu Hearthouse Foto: Hearthouse

V přepočtu 250 milionů korun, které loni utržil klubový dům Hearthouse v centru Mnichova je v prvním roce fungování úctyhodný počin. Většina obratu je pak generována z klubového členství. Na podobném principu funguje v Česku například klubové patro v O2 Areně.

Za desítky až stovky tisíc korun si možnost vůbec vejít do Hearthouse platí hlavně firmy. Získávají tak exkluzivní prostory se soukromím, programem v podobě koncertů a různých šou a jistou prestiž, která se hodí pro oslnění při obchodních jednáních.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Michal Šenk
Přeposlat
Diskuse

Školy berou i žáky, kteří na studium nestačí, aby za ně dostaly peníze. U přijímaček měli někteří jen šest bodů ze sta, ukázala analýza

Zeman nám sdělil, že ve státních médiích pracují šílenci a ruské vedení to vlastně nepopírá, píše ruský tisk

Češi znovu staví pivovary ve světě. O tuzemské pivo, suroviny i sládky je ve světě zájem, export je rekordní

Sociální sítě Miloše Čermáka: Internet je zvláštní místo. Zde je pět zákonů, které to potvrzují (a pár dalších navíc)

Číňanům nejde o byznys, ale o evropské technologie a vliv. Česko by mělo jejich investice kontrolovat, varuje část senátorů

reklama