reklama

Mnichovský klub Hearthouse se stal pojmem, za první rok utržil čtvrt miliardy. Prestižní členství si platí hlavně firmy

Rozhovor
Čtěte více: bar | restaurace | Mnichov | Německo | Becherovka
  • Cihan Anadologlu popisuje v rozhovoru pro HN obchodní model trendy místa v Mnichově, klubu Hearthouse.
  • Anadologlu v něm provozuje svůj japonský bar Circle.
  • Barmanská celebrita je v kontaktu i s českou barovou scénou.
Bar Circle v mnichovském klubu Hearthouse Bar Circle v mnichovském klubu Hearthouse Foto: Hearthouse

V přepočtu 250 milionů korun, které loni utržil klubový dům Hearthouse v centru Mnichova je v prvním roce fungování úctyhodný počin. Většina obratu je pak generována z klubového členství. Na podobném principu funguje v Česku například klubové patro v O2 Areně.

Za desítky až stovky tisíc korun si možnost vůbec vejít do Hearthouse platí hlavně firmy. Získávají tak exkluzivní prostory se soukromím, programem v podobě koncertů a různých šou a jistou prestiž, která se hodí pro oslnění při obchodních jednáních.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Michal Šenk
Přeposlat
Diskuse

Plná náměstí a politici na pódiích jsou při kampani minulostí, za voliči se jezdí na vinobraní či poutě

Jestli v neděli zvítězí, vstoupí Merkelová do historie. Její popularitě pomohlo zvolení Trumpa, Němci se obávají nováčků

Musím hájit finanční správu, pracuje dobře, vysvětluje Pilný, proč nechce odvolat Janečka. Ministři by ale pro jeho konec ruku zvedli

Byty dál výrazně zdražují, v paneláku rychleji než v novostavbách. Cena za metr čtvereční je již na hranici 50 tisíc korun

Mayová si po brexitu přeje dvouleté přechodné období, aby se obě strany přizpůsobily novým pravidlům

reklama