Měl to být nový a jednodušší způsob, jak řešit spory zákazníků s prodejci mimosoudní cestou. Přes jednu internetovou stránku chtěla Evropská komise propojit národní instituce typu obchodních inspekcí a veřejných arbitrů.

Ty by fungovaly jako prostředníci při řešení stížností spotřebitelů od neuznaných reklamací až po nedoručené balíčky a to na národní úrovni i napříč státy Evropské unie. Nejzazší termín pro zpracování příslušných zákonů a zapsání se na web stanovila komise členským zemím na konec února. Ani tři týdny poté se některé státy do systému nezaregistrovaly, natož aby ho používaly.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se