reklama

Služební auto na elektřinu nikomu nevnucujeme

Čtěte více: auto | firemní auta
  • Vozový park firemních automobilů energetické společnosti ČEZ čítá zhruba 4500 vozidel.
  • Svou velikostí patří do první pětky automobilových flotil v Česku.
  • Jak se taková flotila spravuje, popisuje v rozhovoru Peter Tölgyesi, šéf správců fleetu Skupiny ČEZ.
jarvis_59b69577498e2987daa36ec9.jpeg Peter Tölgyesi Foto: HN - Matej Slávik

Polostátní energetická firma ČEZ patří mezi pět největších firem v Česku jak co do obratu, tak do počtu zaměstnanců. Její vozový park je pozoruhodný nejen svým rozsahem, ale i rozmanitostí. Současný trend zefektivňování se nevyhýbá ani této flotile, jak potvrzuje Peter Tölgyesi, ředitel úseku Nemovitosti a dopravní služby společnosti ČEZ Korporátní služby, který má správu aut na starosti. "Snažíme se hledat úspory ve zjednodušování práce a využívání nových technologií, softwaru a mobilních aplikací. Chceme vynechat papírování a zautomatizovat rutinní úkony, informování řidičů nebo hlídání aut," popisuje jeden z příkladů Tölgyesi. V obrovské flotile spravuje kromě řady nejrůznějších speciálních vozů i tisíce osobních aut, z nichž několik desítek má alternativní pohon.

Jak přesně funguje správa vozidel v rámci Skupiny ČEZ?

Ve skupině je řada firem, které jsou dcerami, vnučkami i pravnučkami mateřské společnosti. Jednou z nich je i společnost ČEZ Korporátní služby, která byla vytvořena pro poskytování jednotných a efektivních sdílených služeb pro Skupinu ČEZ. Mezi ně patří i mobilita a správa vozového parku. Vlastníme většinu vozidel, spravujeme je, hlídáme servisní a provozní náklady, poskytujeme reporting a podobně. Jsme zkrátka provozovatel, poskytovatel vozidel a služeb spojených se správou vozového parku.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Martin Knížek
Přeposlat
Diskuse

Čeští podnikatelé podepsali v Moskvě smlouvy za 19 miliard korun. Další dohody uzavřou v Jekatěrinburgu

O post prezidenta se utkají Drahoš se Zemanem, Topolánka lidé nechtějí, ukázal nový průzkum

Koruna poprvé od konce intervencí prolomila hranici 25,50 za euro. Je nejsilnější od června 2013

Čínská CEFC a finanční skupina Penta chtějí koupit majitele Novy. Za podíl v CME by mohly zaplatit přes 10 miliard

Článek, který tvrdí, že Československo mělo být vděčné za sovětskou okupaci, je dílem šílence s vylízaným mozkem, řekl Zeman. Medveděv se od textu distancoval

reklama