reklama

Volkswagen Polo je dospělé auto, které převyšuje svou kategorii. Nechá si za to však zaplatit

Čtěte více: VW | Volkswagen AG | test
  • HN vyrazily do Hamburku, kde probíhaly testovací jízdy jednoho z nejočekávanějších vozů tohoto roku.
  • Nový model Volkswagen Polo nabízí jízdní vlastnosti srovnatelné s vozy vyšších kategorií a k tomu ještě bohatou výbavu.
  • Jeho Design cílí na mladé řidiče.
jarvis_59b00f17498e2987da7e8d54.jpeg Pro mladé. Nápadné barvy nebo pohledná LED světla mají lákat hlavně mladší řidiče. Foto: VW

Se 14 miliony prodaných kusů patří Volkswagen Polo mezi nejúspěšnější vozy z kategorie malých hatchbacků do města. Jenže slovo "malý" by se už při popisování jeho nové generace možná používat nemělo. Auto se zvětšilo a poprvé délkou přesáhlo hranici čtyř metrů. Automobilka tvrdí, že nyní je už uvnitř stejně velké jako Volkswagen Golf čtvrté generace, který se vyráběl na přelomu tisíciletí. HN proto vyrazily do Hamburku, kde probíhaly testovací jízdy, aby jeden z nejočekávanějších vozů tohoto roku vyzkoušely.

Silná příbuznost Volkswagenu Polo s Golfem je na vozu patrná nejen na vzhledu, ale i na technologické výbavě. Auto stojí na koncernové platformě MQB, kterou VW používá napříč svými značkami. V tomto případě jde o její nejmenší variantu A0. Právě sdílená platforma umožnila, aby Polo dostalo i zajímavou výbavu, jež je zatím u tak malých aut spíš raritou. Řeč je například o nastavitelných tlumičích DCC, jež se objevují například u Golfu nebo Octavie.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jan Markovič
Přeposlat
Diskuse

Čeští podnikatelé podepsali v Moskvě smlouvy za 19 miliard korun. Další dohody uzavřou v Jekatěrinburgu

O post prezidenta se utkají Drahoš se Zemanem, Topolánka lidé nechtějí, ukázal nový průzkum

Koruna poprvé od konce intervencí prolomila hranici 25,50 za euro. Je nejsilnější od června 2013

Čínská CEFC a finanční skupina Penta chtějí koupit majitele Novy. Za podíl v CME by mohly zaplatit přes 10 miliard

Článek, který tvrdí, že Československo mělo být vděčné za sovětskou okupaci, je dílem šílence s vylízaným mozkem, řekl Zeman. Medveděv se od textu distancoval

reklama