reklama

Neustálé ježdění, hodně servisu. Obchodníci s auty už přemýšlejí o byznysu v době sdílení vozů bez řidiče

Čtěte více: auto
  • Prodejci nových aut vyhlížejí revoluci.
  • Internet, elektromobily, auta bez řidiče a jejich sdílení místo klasického prodeje - to vše může rozmetat současné obchodní modely.
  • Prodejny se zmenší, ale jen tak nezmizí, tvrdí zástupce největší obchodní společnosti s auty v Evropě.
Centrála Porsche Holding Salzburg, mateřské firmy největšího dovozce nových aut do Česka. Centrála Porsche Holding Salzburg, mateřské firmy největšího dovozce nových aut do Česka. Foto: PORSCHE ČR

Nákupy výhradně přes internet bez návštěvy kamenného obchodu se rozšiřují na čím dál větší spektrum komodit. Jedním z posledních artiklů, pro který se staví honosné showroomy za miliony korun, jsou nové automobily.

"Internet dealerům nových aut svým způsobem ušetřil práci. Dříve kupec vozu navštívil prodejnu v průměru čtyřikrát až pětkrát, teď pouze jednou," tvrdí mluvčí představenstva společnosti Porsche Holding Salzburg Alain Favey. 

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Ondřej Běhal
Přeposlat
Diskuse

Čeští podnikatelé podepsali v Moskvě smlouvy za 19 miliard korun. Další dohody uzavřou v Jekatěrinburgu

O post prezidenta se utkají Drahoš se Zemanem, Topolánka lidé nechtějí, ukázal nový průzkum

Koruna poprvé od konce intervencí prolomila hranici 25,50 za euro. Je nejsilnější od června 2013

Čínská CEFC a finanční skupina Penta chtějí koupit majitele Novy. Za podíl v CME by mohly zaplatit přes 10 miliard

Článek, který tvrdí, že Československo mělo být vděčné za sovětskou okupaci, je dílem šílence s vylízaným mozkem, řekl Zeman. Medveděv se od textu distancoval

reklama