reklama

Hyundai tvrdí, že automobilka nabízí nejlepší český kombík. Průzkum trhu mu sestavila spřízněná agentura

  • Tvrzení se opírá o on-line průzkum mezi 500 respondenty.
  • Hodnocení v jednotlivých kategoriích je subjektivní a neodpovídá objektivním údajům.
  • Podle expertů nová reklamní kampaň může být za hranou reklamní etiky.
Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Foto: Ondřej Běhal, www.vybermiauto.cz

Automobilka Hyundai spustila reklamní kampaň na svůj nový model i30 combi z Nošovic. V televizních spotech tvrdí, že její nový model je nejlepší český kombík všech dob. Nyní zveřejnila výsledky průzkumu, na který v kampani odkazuje. Ukazuje se tak, že tvrzení stojí na internetovém dotazování vzorku 500 respondentů. Průřez dospělých Čechů v průzkumu však neměl možnost se s vozy setkat a ani je vyzkoušet. Byli vybráni jako statistický vzorek populace, nejde tedy o experty na auta. Vše zpracovávala agentura Médea Research, ta patří pod křídla společnosti Médea, která českému importérovi vozů Hyundai dělá PR i mediální agenturu.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Roman Šitner
Přeposlat

Firmy ve světě vyplácejí největší dividendy v historii. Pražská burza patří k nejatraktivnějším v Evropě

Mandátový a imunitní výbor nevěří policistům. O Babišovi a Faltýnkovi rozhodne, co poslancům řekne žalobce

FlixBus tlačí na RegioJet. Jestli v boji podlehneme, přesuneme všechny autobusy do Německa, říká Jančura

Sloupek Martina Malého: Bolševická privatizace slov aneb Jak si komunisti přivlastňovali slova a otáčeli je tak, že se z nich stala karikatura

Apple opouští projekt samořízeného vozu. Podle NY Times se soustředí jen na samotnou technologii

reklama