reklama

Honda Civic vyrostla, ale stačí jí jen tříválec. Naftu nezná

Čtěte více: auto | recenze | Honda
  • Honda Civic přijela na český trh už ve své desáté generaci.
  • Ta poprvé v historii dostala přeplňované motory, včetně odvážného litrového tříválce. Chlubí se ale i bohatou výbavou.
  • Má šanci proti Golfu?
jarvis_596f67ab498e6104b990ea1f.jpeg Všechno je jinak: Nový Civic má s tím minulým pramálo společného. Zásadně se změnily rozměry, sportovní design míří na mladší generaci. Foto: Honda

Civic je pro Hondu totéž co Golf pro Volkswagen − nejdůležitější model, který se bez přerušení vyrábí už od 70. let. Nyní na trh vstoupila už jeho desátá generace. Oproti té předchozí se změnila k nepoznání, ať už jde o design, nebo rozměry. Poprvé v historii také dostane pouze přeplňované motory, včetně maličkého litrového tříválce. A právě ten HN podrobily testu.

Pokud zaparkuje nový Civic vedle starého, nebude mezi nimi patrná jediná spojitost. Snad jen značka na kapotě a spoilerem přepůlené zadní sklo. Auto stojící na nové podvozkové platformě se proměnilo ze zaobleného a spíše rodinného hatchbacku, kterému se přezdívalo UFO, v nápadný sportovně střižený vůz, očividně zacílený hlavně na mladé řidiče. Novinka je o dva centimetry nižší, o tři širší, ale rovnou o 13 delší.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jan Markovič
Přeposlat

Firmy ve světě vyplácejí největší dividendy v historii. Pražská burza patří k nejatraktivnějším v Evropě

Mandátový a imunitní výbor nevěří policistům. O Babišovi a Faltýnkovi rozhodne, co poslancům řekne žalobce

FlixBus tlačí na RegioJet. Jestli v boji podlehneme, přesuneme všechny autobusy do Německa, říká Jančura

Sloupek Martina Malého: Bolševická privatizace slov aneb Jak si komunisti přivlastňovali slova a otáčeli je tak, že se z nich stala karikatura

Apple opouští projekt samořízeného vozu. Podle NY Times se soustředí jen na samotnou technologii

reklama