reklama

Projeli jsme Fabii, která dojela třikrát na Měsíc. Měla ukázat kvalitu vozů Škoda

Fotogalerie
Čtěte více: Škoda Fabia | automobil | autobazary
  • S modrou Škodou Fabia její první majitel najel více než 1 250 000 kilometrů a celé roky jí dopřával pravidelný autorizovaný servis.
  • Ve chvíli, kdy Fabia měla definitivně dosloužit, automobilka se rozhodla ji odkoupit a půjčovat novinářům, aby dokázala, že její vozy vydrží hodně.

Asi málokomu se naskytne příležitost projet se tak raritním vozem. Tato modrá Škoda Fabia má najeto více než jeden a čtvrt milionu kilometrů, konkrétně 1 267 796. My jsme s ní ujeli dalších 700 km.

Podívejte se do galerie, jak vypadá, na kterých místech byste do ní její letité zkušenosti v provozu nikdy neřekli a kde je to naopak vidět.

V autobazaru by byla s přiznaným kilometrovým nájezdem neprodejná. Ostatně, to je také důvod, proč podvodníci stáčejí tachometry, lidé se totiž často rozhodují při koupi ojetiny podle toho, kolik má vůz najeto, namísto aby se zaměřili na skutečný stav vozu.

Zájemci o ojeté auto se nechají ošálit tím, jak dobře vůz vypadá zvenčí, zda nemá přední část osekanou od kamínků nebo jestli jsou kolem klik dveří viditelné škrábance.

"Přitom obecně platí, že zamaskovat skutečný nájezd na těchto vnějších dílech je relativně snadné, lak se dá rozleštit či retušovat, zašlé světlomety se také dají renovovat. V interiéru je sice maskování nájezdu komplikovanější, ale jde to. Přitom podstatnější je technický stav vozu," připomíná Jindřich Topol, regionální manažer výkupu v AAA Auto.

Eva Srpová
Přeposlat
Diskuse
reklama
comments powered by Disqus

Uprchlíky přijměte do měsíce, nebo vás pošleme k soudu. Brusel dal Česku ultimátum

Ekonomice se daří nad očekávání dobře, letošní růst bude rychlejší, než se předpokládalo. Podpoří ho hlavně spotřeba domácností a export

Evropská komise dala Polsku měsíc na nápravu reformy soudnictví. Jinak zemi hrozí odejmutí hlasovacích práv

Británie od roku 2040 zakáže prodej benzinových a naftových motorů. Opatření se budou týkat i hybridů

Liglass, který získal obří zakázku v Kyrgyzstánu, nekomunikuje s tamními novináři. Místo tiskové konference jen zveřejnil video

reklama