reklama

České pobočky automobilek Suzuki a Kia se přou o reklamní slogan. Obě značky pracují se slovem "SUVerén"

Čtěte více: Suzuki | Kia | automobilový průmysl
  • Suzuki využívá ve své kampani slovo "SUVerén", Kia má slogan "SUVerénně nejlepší nabídka".
  • Zastoupení Suzuki poslalo na konkurenta právníky, protože prý porušuje ochrannou známku.
  • Kia ale nařčení odmítá a v kampani pokračuje, uvedl týdeník Marketing & Media.
Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia - Ilustrační foto. Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia - Ilustrační foto. Foto: Reuters

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia. Příčinou je aktuální kampaň značky Kia, která propaguje "SUVerénně nejlepší nabídku" v podobě výkupního bonusu za staré auto, uvádí týdeník Marketing & Media (MAM). 

Jenže koncept se "SUVerénem" dlouhodobě používá Suzuki. Jeho reklamní agentura Moto na tuto podobu slova dokonce získala ochrannou známku, a to už v červenci 2006. A od listopadu je nasazena kampaň "SUVerén pro každou příležitost", ve které automobilka propaguje model Vitara.

"Společnost Kia Motors Czech porušuje práva z průmyslového vlastnictví," řekla pro MAM Dominika Baborská z agentury Moto. Kia nároky odmítá a kampaň se ukončit nechystá. "Požadavek společnosti Moto s ohledem na její rozdílnou oblast působnosti nebyl a není legitimní," uvedla manažerka public relations Kateřina Jouglíčková.

Podle databáze Úřadu průmyslového vlastnictví je ochranná známka registrována pro reklamní a inzertní činnost, případně zprostředkovatelskou činnost v oblasti obchodu. Obě kampaně nyní pokračují vedle sebe.

 

 

 

Filip Rožánek
Přeposlat
Diskuse
reklama
comments powered by Disqus

Uprchlíky přijměte do měsíce, nebo vás pošleme k soudu. Brusel dal Česku ultimátum

Ekonomice se daří nad očekávání dobře, letošní růst bude rychlejší, než se předpokládalo. Podpoří ho hlavně spotřeba domácností a export

Evropská komise dala Polsku měsíc na nápravu reformy soudnictví. Jinak zemi hrozí odejmutí hlasovacích práv

Británie od roku 2040 zakáže prodej benzinových a naftových motorů. Opatření se budou týkat i hybridů

Liglass, který získal obří zakázku v Kyrgyzstánu, nekomunikuje s tamními novináři. Místo tiskové konference jen zveřejnil video

reklama