reklama

České pobočky automobilek Suzuki a Kia se přou o reklamní slogan. Obě značky pracují se slovem "SUVerén"

Čtěte více: Suzuki | Kia | automobilový průmysl
  • Suzuki využívá ve své kampani slovo "SUVerén", Kia má slogan "SUVerénně nejlepší nabídka".
  • Zastoupení Suzuki poslalo na konkurenta právníky, protože prý porušuje ochrannou známku.
  • Kia ale nařčení odmítá a v kampani pokračuje, uvedl týdeník Marketing & Media.
Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia - Ilustrační foto. Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia - Ilustrační foto. Foto: Reuters

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia. Příčinou je aktuální kampaň značky Kia, která propaguje "SUVerénně nejlepší nabídku" v podobě výkupního bonusu za staré auto, uvádí týdeník Marketing & Media (MAM). 

Jenže koncept se "SUVerénem" dlouhodobě používá Suzuki. Jeho reklamní agentura Moto na tuto podobu slova dokonce získala ochrannou známku, a to už v červenci 2006. A od listopadu je nasazena kampaň "SUVerén pro každou příležitost", ve které automobilka propaguje model Vitara.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Filip Rožánek
Přeposlat
Diskuse

Středoškoláci se budou učit, co firmy opravdu potřebují. Změna výuky se dotkne téměř každého druhého

Za internet z USA mohou Češi zaplatit jako za nové auto. Matky českých operátorů si přitom často účtují mnohem méně

Sílící koruně navzdory. Export míří k čtyřbilionovému rekordu, na euro už přechází i malé firmy

Čeští poslanci ve službách Kremlu. Vzniká hnutí odporu kolem Bendy, děsí se, kam až Moskva uvidí

Mugabe zatím odmítl rezignovat. Po jeho konci by ale Zimbabwe mohl vést tyran zvaný Krokodýl

reklama