reklama

Superluxusním autům se v Česku daří. Nejdražší stojí 40 milionů

Čtěte více: auta | luxus | Lamborghini | Bentley | Porsche | Rolls-Royce | Ferrari
  • Luxusní automobilka Rolls-Royce má v Česku už rok otevřený svůj showroom, před dvěma lety ho otvíralo Lamborghini. Superluxusním značkám se v Česku daří.
  • Klienty lákají nejen na unikátní modely ze zakázkové výroby, ale i na společenské akce nebo projížďky na okruhu.
jarvis_59133bf8498ea3e8ac180f26.jpeg LaFerrari Aperta Foto: Michael Kudela / Scuderia

Značky superluxusních aut se zabydlují v Česku. Loni na jaře svůj vůbec první oficiální showroom otevřel tradiční výrobce limuzín Rolls-Royce. Umístil ho přímo na roh Pařížské ulice v Praze. Rok předtím oficiálně začalo prodávat i Lamborghini, a to v prostorech na Smíchově, které sdílí s auty značky Bentley. Ta do Česka dorazila v roce 2012. Výrobci unikátních aut za miliony tedy vidí na českém trhu potenciál.

Jejich dobrý odhad potvrzuje i fakt, že se letos v Česku prodalo jedno extrémně vzácné auto − LaFerrari Aperta. Model byl určený pouze pro dvě stovky předem vybraných zákazníků z celého světa. Ti si ho museli zasloužit, třeba tím, že už mají v garáži několik vozů z Maranella. Základní cena sběratelského auta byla přitom okolo 40 milionů korun a šlo ji ještě výrazně navýšit speciální výbavou.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jan Markovič
Přeposlat

Bitcoin se v srpnu nejspíš rozštěpí na dvě měny. Další rozkol se čeká v listopadu

Rozpadlé koalici lidovců a Starostů by pro vstup do sněmovny chybělo půl procenta, Okamura posiluje, ukázal průzkum Median

Libye dostane od EU 46 milionů eur na posílení ochrany hranic. Italské lodě jí pomohou v boji proti pašerákům lidí

Bude po volbách někdo spolupracovat s Okamurou? Místopředseda hnutí ANO Brabec to nevylučuje

O2 se může dál jmenovat O2. Firma kontrolovaná PPF zaplatí španělské Telefónice za užívání obchodní známky téměř miliardu korun

reklama