reklama

Kvasiny rozšíří výrobu kvůli nové Škodě Karoq. Nástupce Yetiho citelně vyrostl

  • Škoda představila vybraným novinářům zamaskovaného nástupce modelu Yeti.
  • Ten se bude nově jmenovat Karoq a jeho rozměry výrazně narostou.
  • Škoda Auto rozšíří kapacitu továrny v Kvasinách, kde se bude novinka vyrábět.
jarvis_59023588498ebdf0c7454e14.jpeg Škoda Karoq je o 16 cm delší než předchůdce Yeti a o 32 cm kratší než sedmimístný Kodiaq, jemuž se podobá. Foto: Škoda Auto

Název Yeti v modelové řadě Škody končí. Nástupce prvního SUV mladoboleslavské značky se jmenuje Karoq. Navazuje tím na větší model Kodiaq, kterému se podobá i vzhledově, zvlášť zepředu. Škoda Auto nový vůz, pokrytý maskovací fólií, předvedla malé skupině novinářů z celého světa na exkluzivní akci uprostřed liduprázdných estonských lesů. Prezentace se zúčastnily i Hospodářské noviny. Oficiální odhalení Karoqu se ale chystá až na 18. května ve Stockholmu. První zákazníci se novinkou svezou na podzim.

Škoda Karoq je výrazně větší než Yeti. Na délku se protáhla o 16 cm na 4,38 metru, na šířku o necelé čtyři centimetry na 1,83 m. Zavazadlový prostor se zvětšil o 105 litrů na 520 l. Karoq je tak podobně velký jako například nejprodávanější SUV v Evropě − Nissan Qashqai.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Ondřej Běhal, Jan Matoušek
Přeposlat
Diskuse

Číňanům nejde o byznys, ale o evropské technologie a vliv. Česko by mělo jejich investice kontrolovat, varuje část senátorů

ANO bude mít předsedy sedmi výborů, Demokratický blok čtyř, dohodly se strany. Kontrolní výbor připadne opozici

Zeman nám sdělil, že ve státních médiích pracují šílenci a ruské vedení to vlastně nepopírá, píše ruský tisk

Odboráři ve Škodě hrozí největší stávkou v historii Česka, zastavit výrobu by mohli až na tři týdny

Rusnok připustil možné oslabení nezávislosti ČNB. Na určování výše inflace by se podle něj mohli podílet politici

reklama