reklama

Harley-Davidson Roadster boří klišé o slavné americké značce

Čtěte více: Harley-Davidson | roadster | test
  • Harley-Davidson Roadster je zábavný stroj, jenž se snaží bourat zavedená klišé o americké značce, ukázal test HN.
  • Je určen pro mladší jezdce, kteří hledají reprezentativní design a rychlé svezení v zatáčkách.
  • Musí se ale vypořádat s nepraktickými stupačkami nebo poměrně vysokou cenou stroje.
jarvis_5900b2e9498ebdf0c730c796.jpeg Roadster a Stolová hora. Okolí Kapského Města nabízí motorkáři svezení po klikatých silnicích i výhledy na přírodní zajímavosti. Foto: HN - Jan Markovič

Starší muž s plnovousem, v kožené vestě a vytetovaným orlem na paži − pod takovým stereotypem si lidé často představují typického jezdce na motocyklu Harley-Davidson. Slavná americká značka se ho ale snaží bourat. Třeba modelem Roadster, jenž je určený hlavně pro mladé a ty, kteří se chtějí s motocykly z Milwaukee poprvé svézt. A také rychleji než jejich starší kolegové.

Minimálně svým stylem je Harley-Davidson Roadster retro, což je v dnešní době populární. Má odkazovat na rychlé motocykly z padesátých let minulého století. Nejen sadou nápadných chromových doplňků, typickým kulatým světlem, ale i nízko položenými řídítky a jednoduchým přístrojem − jediným budíkem otáčkoměru, který doplňuje digitální ukazatel rychlosti a několika málo údajů.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jan Markovič
Přeposlat

Když Babiš navrhoval zlevnění piva, ODS to označila za populismus. Teď s podobným návrhem přišla, ministr Pilný je proti

V Česku prodáváme stejně kvalitní zboží jako v Německu, říká šéf drogerií dm. Firma plánuje e-shop

Data nemusí být anonymní. Manažer Uberu zastrašoval novinářku informacemi o jejích jízdách

Nevěřili mi, že lidé budou platit za rady na hubnutí, říká vítěz soutěže Franchisa roku. Teď má skoro 150 poboček značky Naturhouse

Lidé s vyšším IQ více sdílí Mozarta či Kmotra, říká psychometrik sociálních sítí

reklama