reklama

Harley-Davidson Roadster boří klišé o slavné americké značce

Čtěte více: Harley-Davidson | roadster | test
  • Harley-Davidson Roadster je zábavný stroj, jenž se snaží bourat zavedená klišé o americké značce, ukázal test HN.
  • Je určen pro mladší jezdce, kteří hledají reprezentativní design a rychlé svezení v zatáčkách.
  • Musí se ale vypořádat s nepraktickými stupačkami nebo poměrně vysokou cenou stroje.
jarvis_5900b2e9498ebdf0c730c796.jpeg Roadster a Stolová hora. Okolí Kapského Města nabízí motorkáři svezení po klikatých silnicích i výhledy na přírodní zajímavosti. Foto: HN - Jan Markovič

Starší muž s plnovousem, v kožené vestě a vytetovaným orlem na paži − pod takovým stereotypem si lidé často představují typického jezdce na motocyklu Harley-Davidson. Slavná americká značka se ho ale snaží bourat. Třeba modelem Roadster, jenž je určený hlavně pro mladé a ty, kteří se chtějí s motocykly z Milwaukee poprvé svézt. A také rychleji než jejich starší kolegové.

Minimálně svým stylem je Harley-Davidson Roadster retro, což je v dnešní době populární. Má odkazovat na rychlé motocykly z padesátých let minulého století. Nejen sadou nápadných chromových doplňků, typickým kulatým světlem, ale i nízko položenými řídítky a jednoduchým přístrojem − jediným budíkem otáčkoměru, který doplňuje digitální ukazatel rychlosti a několika málo údajů.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jan Markovič
Přeposlat
Diskuse

Ceny bytů dál výrazně rostou, v paneláku rychleji než v novostavbách. Za čtvrt roku metr čtvereční v Praze podražil o 5 tisíc

Mayová si po brexitu přeje dvouleté přechodné období, aby se obě strany přizpůsobily novým pravidlům

Soud zrušil zajišťovací příkazy na 340 milionů proti opavské firmě FAU. Celníci podle něj neměli důvod je vydat

Uber přišel o licenci v Londýně, služba podle starosty není bezpečná. Zákaz se dotkne 40 tisíc řidičů

Zaspali jsme s elektromobily. Technologickými lídry už nejsme my Němci, ale Američané a může být hůř, naznačuje šéf úspěšné IT firmy

reklama