reklama

Audi A4 allroad quattro umí vyžehlit české silnice

Čtěte více: auto | test | Audi
  • Audi letos uvedlo na trh novou generaci vozu A4 allroad quattro s pohonem všech kol a ochranou karoserie do terénu.
  • Design novinky působí spíš jako lehčí facelift, změny se odehrály třeba na masce chladiče, brzdových světlech či předních světlometech.
  • Velmi dobré jízdní vlastnosti vycházejí z nové konstrukce, která je nyní téměř kompletně hliníková.
jarvis_57c57dc4498eaa04ac0e8ee5.jpeg Virtuální kokpit je za příplatek, ale umí zobrazit obrovské množství informací. Foto: Audi

Oblíbený manažerský vůz Audi A4 přišel ve své minulé generaci s poloterénním kombíkem nazvaným A4 allroad quattro. Vůz s pohonem všech kol a ochranou karoserie do terénu se prodával dobře. U Audi tak nemuseli dlouho přemýšlet nad tím, zda se objeví i letos, kdy na trh dorazila nová generace tohoto modelu luxusní střední třídy. Po týdenním testu, při němž HN s vozem najely 1500 kilometrů, je zřejmé, že se jeho nové provedení povedlo.

Design novinky sám o sobě působí spíš jako lehčí facelift toho původního. Při testu jsme potkali mnoho starých variant allroadu a oba vozy jsou si velmi podobné. Změny se odehrály třeba na masce chladiče, brzdových světlech či předních světlometech. Ty jsou ještě výraznější, pokud si připlatíte za LED technologii. Vyjde sice na 34 tisíc korun, ale před vozem dokáže při nočním cestování vyrobit skoro slunečný den.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jan Markovič
Přeposlat
Diskuse

Ceny bytů dál výrazně rostou, v paneláku rychleji než v novostavbách. Za čtvrt roku metr čtvereční v Praze podražil o 5 tisíc

Mayová si po brexitu přeje dvouleté přechodné období, aby se obě strany přizpůsobily novým pravidlům

Soud zrušil zajišťovací příkazy na 340 milionů proti opavské firmě FAU. Celníci podle něj neměli důvod je vydat

Uber přišel o licenci v Londýně, služba podle starosty není bezpečná. Zákaz se dotkne 40 tisíc řidičů

Zaspali jsme s elektromobily. Technologickými lídry už nejsme my Němci, ale Američané a může být hůř, naznačuje šéf úspěšné IT firmy

reklama