reklama

Znalec a poradce v investicích do filatelie Kopřiva: Za modrého mauritia se bude platit stále víc

Veletrh Sběratel
  • "Za vzácné klasické známky se platí víc a víc," říká David Kopřiva.
  • Loni českému sběrateli pomohl k nákupu jednoho modrého mauritia a tří červených.
  • "Na světě existuje asi 70 milionů aktivních filatelistů," tvrdí.
jarvis_59a7f0af498e27ac20675e14.jpeg David Kopřiva, znalec a poradce v oblasti investic do filatelie Foto: Lukáš Bíba

Známkami se David Kopřiva zabývá od dětství, ale tehdy ho vůbec nenapadlo, že by se tím mohl jednou živit. Nyní radí milionářům, jak budovat prvotřídní sbírky.

O svých zkušenostech bude mluvit také na konferenci Investor Prague Show, která tento čtvrtek otevírá letošní veletrh Sběratel.

Pro svou kariéru máte dobrou průpravu: jste sběratel, absolvent matematicko-fyzikální fakulty, který si střihl ještě studium historie.

Historii a filozofii jsem studoval jen tři roky z čistého intelektuálního zájmu a snobismu. Pak jsem šel do ekonomické praxe. Ale máte pravdu, historické znalosti se mi rozhodně hodí. Ve známkové tvorbě se historie zemí odráží. Vedle toho jsou historií i samotní účastníci trhu. Šlechta, panovníci, velcí podnikatelé. Ti všichni sbírali známky.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Magdalena Čechlovská
Přeposlat
Diskuse

Kellner si v Česku půjčí miliardy. Jsme Češi, tak bychom měli začít tady, říká finanční ředitelka PPF

Merkelová selhala, nepodařilo se jí sestavit vládu a ve hře je možnost, že už nebude kancléřkou. Německu hrozí předčané volby

Začíná první schůze nové poslanecké sněmovny: Babiš nadbíhá KSČM, Okamurovi i pirátům. A zároveň žádá strany, aby tolerovaly vládu

Výměnu pěti Čechů za Alího Fajáda vyjednal bratr ministra Pelikána. V Libanonu pak zůstal jako pojistka

Zlatý gól Michala Šenka: Jak vrátit lidi na hory. Jestli to vůbec jde

reklama